افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

تاج: منتظر برنامه جوانسازی هستیم/قلانوی باقی می ماند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 200573
تاج: منتظر برنامه جوانسازی هستیم/قلانوی باقی می ماند!  – پرسپولیس نیوز

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از روند جوان‌سازی و تغییر نسل تیم ملی فوتبال ایران به رهبری قلعه‌نویی استقبال می‌کند. مهدی تاج درباره نتایج تیم فوتبال ایران در جام ملت های 2023 گفت: امروز بیشتر مشتاقم که در راهپیمایی شرکت کنم. به هر حال فوتبال است. اتفاقات مهمی در آن رخ می دهد. احساس می کنم […]

رئیس فدراسیون فوتبال ایران از روند جوان‌سازی و تغییر نسل تیم ملی فوتبال ایران به رهبری قلعه‌نویی استقبال می‌کند.

مهدی تاج درباره نتایج تیم فوتبال ایران در جام ملت های 2023 گفت: امروز بیشتر مشتاقم که در راهپیمایی شرکت کنم. به هر حال فوتبال است. اتفاقات مهمی در آن رخ می دهد. احساس می کنم این تیم پتانسیل قهرمانی دارد. ارزیابی من این است که این تیم با این حمایت و برنامه ریزی توانست پیروز شود.

و افزود: باید برای آینده تلاش کنیم. در هر صورت اینها یک سری ضعف های جدی است. در هر صورت فدراسیون فوتبال از صحبت های قلانوی در مورد جوان سازی استقبال می کند. همچنین قصد داریم تیم را کمی جوانتر کنیم. منتظر برنامه اجرایی قلانوی هستیم تا ببینیم چطور می خواهد این موضوع را اجرایی کند و تبدیل به رفتار کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از کادرفنی ایران راضی هستم و مطمئنم اتفاق خوبی در حال رخ دادن است. در ادامه ژاپن هم حذف شد اما مربی ماندگار شد و البته برنامه های بزرگ تری دارند. قطعا با قلعه نویی ادامه خواهیم داد.

تاج درباره اهمیت فوتبال ساحلی در ایران گفت: فوتبال ساحلی در دنیا یک مزیت است. شما باید به دنبال قهرمانی در جهان باشید. فکر می کنم می توانیم اسپانیا را هم شکست دهیم. علی نادری مربی ایرانی و فهیمی است.

وی در خصوص آخرین وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان کشور تصریح کرد: در فوتبال بانوان وضعیت خوبی داریم و در فوتسال نیز وضعیت ما عالی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)