افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بیرانوند: قرارداد 160 میلیونی خنده دار است/ حق ندارید علیه ما صحبت کنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118121
بیرانوند: قرارداد 160 میلیونی خنده دار است/ حق ندارید علیه ما صحبت کنید – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ها و مصاحبه ها قطع نمی شود و فدراسیون می نشیند و به همه ما می خندد. علیرضا بیرانوند پس از تساوی 2-2 مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: همه از این نتیجه ناراحتیم. نداشتن تمرکز لازم باعث شد این اتفاق در آخرین لحظه برای ما […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ها و مصاحبه ها قطع نمی شود و فدراسیون می نشیند و به همه ما می خندد.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی 2-2 مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: همه از این نتیجه ناراحتیم. نداشتن تمرکز لازم باعث شد این اتفاق در آخرین لحظه برای ما بیفتد. برای همه ما درس بزرگی بود. یک تیم اگر بخواهد برنده شود باید تا آخرین لحظه متمرکز بماند. من به این بازی خوشبین نبودم. حریف 10 بازیکن داشت اما با تیم 10 نفره در ضدحملات ما را اذیت می کردند. همه ما تمرکز لازم را نداشتیم. درس بزرگی بود، اما هیچ اتفاقی برای ما نیفتاد تا هفته آینده، باید ریکاوری کنیم.

وی در خصوص گل دوم صنعت نفت و اینکه آیا توپ از خط عبور کرد یا خیر گفت: خدا را صد هزار بار شکر که کمک داور گل زد و گل صنعت نفت پذیرفته شد. از چیزی که دیدم توپ از خط عبور کرده بود. ما هم به خاطر کمک داوری که این گل را زد تحت فشار هستیم. همه تیم ها به ما اعتراض می کنند اما من می خواهم به تیم های دیگر چیزی بگویم، متاسفانه بی احترامی خیلی زیاد شده، بازیکنان خیلی راحت به هم بی احترامی می کنند. فقط یک نکته برای بازیکنان و کسانی که به پرسپولیسی ها و باشگاه می گویند: به من اطلاع دهید که اگر پرسپولیسی ها نبودند با شما قرارداد میلیاردی نمی بستند. این بازیکنان آنقدر قهرمانی آورده اند و آنقدر قوی شده اند که هر باشگاهی که می آید به ازای هر 2 میلیارد بازیکن 30 میلیارد می دهد و ما پرسپولیسی ها دلیل آن هستیم و شما بازیکنان پول خوبی از دیگران می گیرید. تیم ها به همین دلیل دستمزد خوبی می گیرند و برای قهرمان شدن هزینه های زیادی می کنند.

بیرانوند گفت: می خواهند پرسپولیس را متوقف کنند. این برای تمام باشگاه ها و بازیکنانی است که به ما بی احترامی می کنند. آنها مدت ها بود که می خواستند این حرف ها را بزنم، اما دیدم به برخی بازیکنان بی احترامی می شود.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال از بازیکن گرفته تا جواد نکونام علیه پرسپولیسی ها صحبت کرده اند، گفت: نمی توانم وارد صحبتی که شما کرده اید، شوم. این دو مربی جایگاه ویژه خود را دارند. آقای یحیی که سال ها ملی پوش بوده و بازی های زیادی برای تیم ملی انجام داده است، پیشکسوت است و همه باید به او احترام بگذاریم. باید به سن، تجربه و کاری که برای پرسپولیس انجام داده احترام بگذاریم. هم بازیکنان و هم مربیان حریف باید این کارها را انجام دهند.

بیرانوند تاکید کرد: یکی از بازیکنان استقلال علیه پرسپولیسی ها مصاحبه کرده بود اما وقتی بیش از 30 میلیارد قرارداد می بندی و 2 میلیارد کم می کنی، فکر نکن کم کرده ای. اول فصل برای پول پارسال اعتصاب کردی و پول پارسال را به تو دادند و الان یکی دو میلیارد تومب کم کردی تا جایی که من می دانم این اتفاق افتاده است. این می تواند کمک زیادی به زندگی آنها کند، آنها دو میلیارد کاهش دادند. چطور معلوم است که دو میلیارد دیگر از بیرون به آنها نداده اند؟ گفتند برای پولمان اعتصاب کنیم و به باشگاه فشار بیاوریم.

وی با اشاره به قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که در هفت سال گذشته 6 قهرمانی داشته، دو بار به فینال آسیا رسیده و نایب قهرمان شده است، بازیکنان نباید به خود اجازه دهند علیه بازیکنان و مربیان صحبت کنند. پرسپولیس.”

بیرانوند گفت: اتفاق خنده‌داری است. همه ما در حال تماشا هستیم. از فدراسیون فوتبال خواهش دارم که در قراردادمان یک بند بگنجانیم که همه تیم ها با هم بیانیه بدهند و فدراسیون بنشیند و به همه ما بخندد، جلوی تیم ها را نگیرد و مصاحبه را قطع نکند و این نیست. یک چیز خوب. همه می خواهند بیایند و پرسپولیس قهرمان را رها کنند. تحملش سخت است، شاید این اتفاقات در آینده دو برابر شود و تنها کاری که می توانند بکنند این است که تمرکز ما را به هم بزنند وگرنه در فوتبال کاری از دستشان بر نمی آید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)