افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بیرانوند: حیف است یکی از 2 تیم ایران و ژاپن به کشورشان برگردد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 193532
بیرانوند: حیف است یکی از 2 تیم ایران و ژاپن به کشورشان برگردد – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان گفت: بازی فردا مقابل ژاپن می توانست فینال باشد و شرم آور است که یکی از دو تیم بعد از بازی به کشورشان بازگردد. علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 اظهار داشت: بسیار خوشحالم که […]

دروازه بان تیم فوتبال کشورمان گفت: بازی فردا مقابل ژاپن می توانست فینال باشد و شرم آور است که یکی از دو تیم بعد از بازی به کشورشان بازگردد.

علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 اظهار داشت: بسیار خوشحالم که رسانه های زیادی از همه کشورها اینجا هستند و این نشان می دهد که چه بازی بزرگی در پیش داریم. همانطور که قلعه نویی گفت فردا می تواند فینال باشد و شرم آور است که یکی از دو تیم بعد از بازی به کشورشان برگردد.

وی با بیان اینکه ایران بازی سختی در پیش دارد، تصریح کرد: ژاپن پیشرفت کرده و در تمام تیم های دنیا بازیکنان بزرگی دارد. ما به دنبال موفقیت به این جام آمده ایم و می خواهیم یک رویداد بزرگ برای مردم کشورمان رقم بزنیم. ما در مرحله یک هشتم نهایی برای دومین بار متوالی مقابل ژاپن قرار گرفتیم و در سال 2019 مغلوب این تیم شدیم.

دروازه بان تیم ایران با اشاره به کمبود زمان بین دیدار این تیم مقابل سوریه و ژاپن خاطرنشان کرد: زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و فکر نمی کنم به زمان قانونی 72 ساعت بین دو دیدار رسیدیم. اما با عملکرد خوب کادر پزشکی و کادر فنی تیم ملی ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی فردا هستیم. دعای 80 یا 90 میلیون ایرانی پشت سر ماست و می خواهیم با انجام یک کار بزرگ آنها را خوشحال کنیم.

بیرانوند درباره دیدارهای نزدیک تیم ایران در مرحله حذفی جام ملت های آسیا گفت: این اتفاقی است که نباید به آن فکر کرد. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و باید ریکاوری لازم در ذهن بازیکنان انجام شود. فقط ذهن ما می تواند ما را وادار به بازگشت کند. ما بازیکنان بزرگی داریم که از ذهن قوی بهره می برند و می توانند با آمادگی کامل بازی بسیار خوبی را انجام دهند.

وی در ادامه اظهارات خود یادآور شد: بازیابی بازیکنان در این فشرده سازی برای تیم ها بسیار سخت است. مخصوصا برای ما که 120 دقیقه بازی کردیم. دیدید که چند بازیکن مصدوم شدند. مخصوصا وقتی 10 نفر بودیم شاید همه تیم ها نتوانند به طور کامل ریکاوری کنند اما فقط ذهن ما می تواند به ما کمک کند. بچه ها امروز خیلی سرحال بودند و ما برای بازی آماده می شویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)