افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

بیرانوند: تا تمرین فردا فقط خوشحالیم/ 7 مسابقه اومدیم اینجا – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 194353
بیرانوند: تا تمرین فردا فقط خوشحالیم/ 7 مسابقه اومدیم اینجا – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به گفته قلعهنویی ما تا تمرین فردا فقط خوشحالیم و سپس روی بازی نیمه نهایی تمرکز می کنیم. علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن گفت: همانطور که قبل از بازی هم گفتم باعث شرمساری یکی از این دو تیم حذف می شود. خوشحالم که […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: به گفته قلعهنویی ما تا تمرین فردا فقط خوشحالیم و سپس روی بازی نیمه نهایی تمرکز می کنیم.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن گفت: همانطور که قبل از بازی هم گفتم باعث شرمساری یکی از این دو تیم حذف می شود. خوشحالم که در این جام ماندیم و تیم ژاپن که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود به کشورش بازگشت. امیدوارم شادی ما فقط تا امشب ادامه داشته باشد و همانطور که قلعهنویی گفت تا تمرین فردا خوشحال باشیم و بعد تمرکز کنیم و به بازی بعدی که می تواند ما را به فینال برساند فکر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار داشت در بین دو نیمه نتیجه را برگرداند یا خیر، گفت: تردید نکنید، انرژی ای که در رختکن دیدم را باور نمی کنید. ما به فکر مردم خود بودیم و می دانستیم که منتظرند. بعد از گلی که زدیم 10 دقیقه عالی بازی کردیم. بعد از آن به خودمان ایمان داشتیم که می توانیم به این تیم گل بزنیم و حتی آنها را شکست دهیم. شاید هر تیم دیگری بعد از تساوی دوباره برمی گشت، اما این اتفاق برای ما نیفتاد و زمان کاملا یک طرفه بود. او دست تک تک بچه ها را بوسید و نشان دادند که لیاقت بازگشت دست پر به ایران را دارند.

دروازه بان تیم ملی درباره راز پیروزی تیم ایران توضیح داد: رمز پیروزی ما همدلی بود. ما با قلبمان و برای پرچم کشورمان بازی می کنیم. می دانستیم که ژاپن بازیکنان بزرگی دارد، اما بازیکنان بزرگی هم داریم و با قلبمان بازی می کنیم.

بیرانوند درباره شانس قهرمانی تیم ایران گفت: از روز اول آمده بودیم که هفت بازی انجام دهیم. ما تا الان پنج بازی انجام دادیم و انشالله دو بازی دیگر خواهیم داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)