افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بوی فساد به حدی است که نمی توان آن را انکار کرد اما تولیدکننده فرش سکوت کرد

  • کد خبر : 126874
بوی فساد به حدی است که نمی توان آن را انکار کرد اما تولیدکننده فرش سکوت کرد

علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس پس از رد صلاحیت وی گفت: بسیاری از نمایندگان انقلاب، عدالت خواهان و مدعیان مبارزه با فساد و ابراز قدردانی در این زمینه در این خصوص سکوت کردند! حتی رسایی هم مقاله ای تحت عنوان دیکتاتوری پارلمانی علیه قالیباف منتشر کرد اما به موضوع خودروهای شاسی بلند و رفتار مجلس […]

علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس پس از رد صلاحیت وی گفت: بسیاری از نمایندگان انقلاب، عدالت خواهان و مدعیان مبارزه با فساد و ابراز قدردانی در این زمینه در این خصوص سکوت کردند! حتی رسایی هم مقاله ای تحت عنوان دیکتاتوری پارلمانی علیه قالیباف منتشر کرد اما به موضوع خودروهای شاسی بلند و رفتار مجلس در قبال نماینده افشاگر این رانت توجهی نکرد. در حالی که من در راستای رسالت نمایندگی مجلس این موضوع را افشا کرده ام.

موضوع روشن بود. دو زن چوپان کوهدشت لرستان با بهمن موتور قرارداد بستند و 300 دستگاه SUV خریداری کردند. وقتی این 300 وسیله نقلیه مستقیماً از پارکینگ نمایندگان مجلس، تعدادی از خانواده ها و کارمندان مجلس خارج می شوند. یعنی بوی فساد آنقدر زیاد است که بعید است منکر آن شود اما مجلس و رئیس مجلس سکوت کردند.

موضوع SUV توسط چند تن از نمایندگان و همکاران ما شناسایی و تایید شد. اما واکنش رئیس مجلس در این خصوص قطع سیستم و میکروفون من به مدت 40 روز بود!

مردم حق انتخاب دارند.

طبق اصل 84 قانون اساسی، نماینده مجلس مصونیت پارلمانی دارد و می تواند در تمام امور کشور اظهار نظر کند و مصون از تعقیب خواهد بود، اما مصونیت من را رفع کردند و به دادگاه فرستادند.

هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بدون کوچکترین تحقیقی اظهارات من را کذب اعلام کرد در حالی که هیأت نظارت ابزاری برای تشخیص صحت اظهارات من ندارد و قوه قضائیه باید به این موضوع ورود می کرد. کمیسیون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس به جای حرکت در جهت شفاف سازی می افزاید آنچه از سوی نماینده تبریز بیان شده در چارچوب رفتار نماینده تعریف نشده است.

آن خودروها در دست چند نماینده مجلس بود، من کار نظارت را از مجلس و در بین همکارانم شروع کرده بودم. اما مجلس به جای بررسی اصل موضوع، مصونیت نماینده را پس می گیرد. بیش از شش ماه از آن حادثه گذشته است. به جز حکم یک سال زندان من در دادگاه بدوی، هیچ بررسی قضایی درباره موضوع اصلی پرونده SUV صورت نگرفته است.

اگر قرار است یک شخصیت سیاسی حذف شود، این عزل باید با اراده مردم انجام شود. مردم حق انتخاب دارند و با این حق انتخاب یکی پیروز می شود و دیگری حذف می شود. باید به مردم اجازه انتخاب داد و حذف شخصیت ها نباید دور از اراده مردم باشد.

اعتبار مجلس زیر سوال رفته است

مجلس که مدعی شفافیت است، هنوز نقش خودروهای شاسی بلند و نمایندگان آنها را مشخص نکرده است. اعتبار مجلس با موضوع SUV زیر سوال رفت. هنوز از کسی در این مورد سوال نشده است!

اولاً نماینده مجلس که در نامه به بهمن موتور اسامی را روی سربرگ این شرکت ذکر کرده و به بهمن موتور تقدیم کرده و امضا و مهر مجلس در انتهای این نامه است، باید سوال کنید. از او بپرسید: چه کسی را برای مراقبت از خودرو به این شرکت معرفی کرده اید و بر چه اساسی؟ …

نماینده مجلس در شرکت دیگری با اعضای بهمن موتور شریک است و من تمام مدارک را به هیئت نظارت، هیئت مدیره و دادگاه تحویل داده ام. اما حقیقت در مورد SUV ها نباید اعلام شود. همه قول ها برای بررسی شفاهی است…/ستاره صبح

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.