افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بهترین یخچال ایرانی / ارزان ترین یخچال های زیر 50 میلیون با تمامی امکانات

  • کد خبر : 244918
بهترین یخچال ایرانی / ارزان ترین یخچال های زیر 50 میلیون با تمامی امکانات

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها افراد زیادی در حال خرید لوازم خانگی هستند و برخی خانواده ها تمایل به بازسازی آن ها را دارند و یکی از مهم ترین قطعات در هنگام خرید هر خانه ای یخچال است. یخچال یکی از مهمترین عناصر در هر خانه ای به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها افراد زیادی در حال خرید لوازم خانگی هستند و برخی خانواده ها تمایل به بازسازی آن ها را دارند و یکی از مهم ترین قطعات در هنگام خرید هر خانه ای یخچال است. یخچال یکی از مهمترین عناصر در هر خانه ای به حساب می آید، در غیر این صورت تمام زندگی شما فلج می شود. یخچال های امروزی به قدری متنوع و جذاب هستند و البته کارکردهای متفاوتی هم دارند که وقتی برای خرید به بازار می روید بدون شک در ابتدا دچار سردرگمی می شوید چون نمی دانید چه کار کنید. کدام مارک و مدل بهتر است و چه کسی جنسیت آن را تعیین می کند؟

امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند از یخچال های ایرانی خرید کنند زیرا فکر می کنند قیمت محصولات ایرانی کمتر است در حالی که از نظر قیمت چیزی از برندهای خارجی کم ندارند. اما در مورد کیفیت چطور؟ در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از بهترین یخچال های مدل ایرانی اشاره کنیم و با خدمات آنها آشنا شویم. هنوز هم یخچال هایی هستند که ارزان تر هستند و نکته اینجاست که اگر بودجه ای بیش از 50 میلیون دارید، بهتر است سراغ برندهایی مثل ال جی و سامسونگ بروید. اما اگر هزینه یخچال شما زیر این مقدار است با ما همراه باشید زیرا خوبی برندهای ایرانی این است که در صورت بروز مشکل می توانید قطعات یدکی آنها را به راحتی پیدا کنید در حالی که برندهای خارجی اینطور نیستند.

یخچال فریزر اسنوا S8-2261SS قیمت 45 تا 50 میلیون تومان

امروزه بسیاری از خانواده ها تنها یک فرزند دارند و جمعیت در حال کاهش است. برای این نوع خانه ها این مدل یخچال Snowva S8-2261SS یک ایده عالی محسوب می شود که هزینه کمتری را برای شما به همراه دارد. ظرفیت این محصول برای یخچال 394 لیتر و برای فریزر 197 لیتر می باشد. این مدل یخچال دارای امکانات زیادی می باشد. مواردی مانند قابلیت اتصال به آب شهری، خنک کننده هوشمند و انجماد سریع و هشدار هنگام باز بودن درب یخچال؛ اما دلیل پایین بودن قیمت محصول علاوه بر حجم کمتر آن، نبود امکاناتی مانند کشو دمای صفر درجه است. میزان صدای یخچال 38 دسی بل است، علاوه بر آن از کمپرسور دیجیتال اینورتر، رده مصرف انرژی A+ و مهمتر از همه از مینی بار استفاده می کند که امکان دسترسی آسان به محتویاتی مانند نوشیدنی ها را بدون نیاز به باز کردن یخچال فراهم می کند.

بهترین یخچال های ایرانی.

یخچال فریزر دو نفره GRF-P2720 GRF-P2720 با قیمت 45 تا 50 میلیون تومان

با توجه به اینکه این یخچال 27 فوتی جی پلاس دوقلو است، طبیعتا فضای بیشتری نسبت به یخچال ساید بای ساید در اختیار شما قرار می دهد. یخچال فریزر مدل GRF-P2720 مانند بسیاری از نمونه های دیگر یخچال های جی پلاس امکان اتصال به آب شهری را ندارد و باید محفظه تخلیه به صورت دستی پر شود. اما فناوری NoFrost برای هر دو بخش یخچال و فریزر استفاده می شود و موتور اینورتر دیجیتال آن دارای گارانتی 5 ساله خواهد بود. این یخچال از نظر مصرف انرژی جزو یخچال های A++ می باشد و همچنین دارای تکنولوژی سرمایش و انجماد سریع می باشد. در نهایت نباید فراموش کنیم که این مدل یخچال از کشو چیلا درا با دمای نزدیک به صفر نیز استفاده می کند.

بهترین یخچال های ایرانی.

یخچال فریزر Xvision TS666 با قیمت 30 تا 40 میلیون تومان

اگر بودجه شما به حدی است که نمی توانید یخچال های گران قیمت بخرید پس باید بگوییم که یخچال Xvision TS666 یکی از ارزان ترین مدل های یخچال است که البته خدمات و امکانات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد و البته طراحی آن نیز بسیار زیباست. . این مدل یخچال علاوه بر امکاناتی مانند سرمایش و یخ زدگی سریع، هشدار باز بودن درب، فناوری بدون یخ زدگی، اینورتر خطی و رده مصرف انرژی A+ برای به حداقل رساندن مصرف انرژی، مجهز به فیلتر آنتی باکتریال نیز می باشد که نیازی به تعویض ندارد. ممکن است. شما قادر خواهید بود مقدار زیادی از باکتری های یخچال و بوی نامطبوع آن را که یک ویژگی خوب و بسیار مهم است از بین ببرید. این مدل یخچال نیز ظرفیت اتصال به آب شهری را ندارد و یخ ریز ندارد که البته با توجه به قیمت پایینش منطقی به نظر می رسد. ظرفیت کل یخچال 597 لیتر معادل 30 فوت می باشد که 390 لیتر آن در قسمت یخچال می باشد.

بهترین یخچال های ایرانی.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.