افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

بهترین کلپاچپزی تهران

  • کد خبر : 377336
بهترین کلپاچپزی تهران

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا تا به حال فکر کرده اید که چقدر سعی می کنید در هر زمینه ای از زندگی خود بهترین ها را برای خود پیدا کنید؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید یا برایتان مهم نیست که چه چیزی به دست می آورید، مثلاً […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا تا به حال فکر کرده اید که چقدر سعی می کنید در هر زمینه ای از زندگی خود بهترین ها را برای خود پیدا کنید؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید یا برایتان مهم نیست که چه چیزی به دست می آورید، مثلاً برای خرید پارچه می روید، به اولین فروشگاهی که توجه شما را جلب می کند، می روید و با زبان چاق فروشنده، پارچه ای را می خرید که برای آن ساخته شده است. شما و نه آیا به بقیه اهمیت می دهید یا در عوض بهترین پارچه فروشی های تهران را پیدا می کنید و با مراجعه به آنها پارچه ای عالی را انتخاب می کنید که نه تنها کیفیت خوبی دارد بلکه قیمت مناسبی هم دارد و مشخص است. مثل روزی که سالها برایت دوام می آورد . اگر جزو دسته دوم هستید، باید به شما بگوییم که خوب زندگی می کنید!

زیرا اگر فردی برای خود ارزش قائل باشد و سعی کند بهترین ها را برای خود به ارمغان بیاورد، دیگران سعی می کنند تا حد امکان با او بهترین رفتار را داشته باشند تا به دلیل عدم رعایت استانداردهای افراد آسیب نبینند و ناراحت نشوند. آنها می دانند که به هیچ رفتاری راضی نیستند و نمی توانند آنطور که می خواهند با آن شخص برخورد کنند، بنابراین این جستجوی بهترین ها به نوعی برای شما تبدیل به سبک زندگی می شود و در رگ و ریشه اخلاق و رفتار شما نفوذ می کند. هر مدلی از کوچکترین کارهای روزانه شروع کنید تا به چنین فردی تبدیل شوید. مثلاً اگر می خواهید به کافی شاپ بروید، برای این منظور به دنبال بهترین کافه های تهران باشید یا اگر می خواهید صبح جمعه را در کنار خانواده سپری کنید. بیایید بهترین غذاهای تهران را برای این منظور پیدا کنیم و از آنها خرید کنیم. در این مقاله به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

آشپز عمو مهدی کل پز

یکی از قدیمی ترین و معروف ترین سرآشپزهای پایتخت که در شرق تهران و در حاشیه خیابان هفده شهریور قرار دارد، آشپز عمو مهدی کل پز است. به عنوان بهترین کباب پز تهران شناخته می شود که برای مشتریان خود سرو کرده است. مشتریان به بهترین شکل ممکن با چندین دهه تجربه.

در این قابلمه می توانید بهترین طعمی را که از کله پاچه انتظار دارید بچشید و شاهد چندین سال مشتریانی باشید که با بیشترین رضایت این قابلمه را خریداری کرده و از قیمت ها و کیفیت بی نظیر آن تمجید می کنند.

آدرس: تهران، خیابان هفده شهریور.

ساعت کاری: 5:00 صبح تا 10:00 شب

شماره تلفن: 02177507384

سر 2

آشپز قصر

برویم سراغ طباخی بعدی که در لیست این مقاله قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم که تبخی قصر است که دارای دو شعبه است که یکی در خیابان شریعتی و دیگری در شهر اکباتان قرار دارد و یکی از شعبه ترین آنهاست. ایده آل گزینه های تست طعم احمقانه در نظر گرفته می شوند. تمامی محصولات این آشپزخانه را به همراه نان گرم و ترشی سنتی دریافت خواهید کرد.

یکی از گزینه های لذیذ این غذا وجود وبسایت مخصوص سفارش آنلاین، از سراسر تهران است و همچنین می توانید اطلاعات کاملی در مورد تره، طرز تهیه، خواص آن و … بدست آورید. آنها خالی از لذت نیست. بنابراین از این نظر کیفیت غذا، بهداشت، امکان تهیه آنلاین و حضوری و زمان انتظار کوتاه برای تهیه و دریافت غذا از نکات مثبت این آشپزخانه خواهد بود.

آدرس شعبه شریعتی: تهران، خیابان شریعتی، چهارراه قصر، پلاک 78

آدرس شعبه اکباتان: تهران، شهر اکباتان، خیابان نفیسی، پلاک ۷

ساعت کاری: 4:00 الی 24:00

شماره تلفن: 0219100031 و 02191006085

وب سایت: tabakhiqasr.com

پیج اینستاگرام:qasr_tabakhi@

دست و پا چلفتی 3

خورش بره سفید

طباخی بره سفید را می توان یکی از آشپزهای قدیمی تهران دانست که از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در غرب پایتخت آغاز کرد و در تهران و شهرستان ها شعبه دیگری ندارد. منوی این آشپز شامل آبگوشت با مغز، آبگوشت ساده، آب شیردان، بناگوش، زبان، مغز، یک جفت چشم، ساق و یک دست ساق پر است.

انتشار تبلیغات متعدد و شرکت در مستندهای تلویزیونی، طباخی بره سفید را در سال های اخیر به یکی از شناخته شده ترین رستوران ها و بهترین سرآشپزهای پایتخت تبدیل کرده است.

آدرس: تهران، میدان توحید، خیابان ستارخان، روبروی خیابان باقرخان.

ساعت کاری: 4:00 الی 24:00

شماره تلفن: 021-66503162-66504012

صفحه اینستاگرام: @baresefidofficial

گاهی 4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.