افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

بن گوئر: پذیرش آتش بس در نوار غزه یک اشتباه تاریخی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 134477
بن گوئر: پذیرش آتش بس در نوار غزه یک اشتباه تاریخی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الکترونیکی رای الیوم، itmar فرزند پسر گویر» تندروترین وزیر کابینه نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، در واکنش به توافق آتش بس و تبادل اسرا بین اسرائیل و جنبش حماس، تسلیم شدن تل آویو به یحیی را اشتباهی تاریخی توصیف کرد. گناهکار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الکترونیکی رای الیوم، itmar فرزند پسر گویر» تندروترین وزیر کابینه نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، در واکنش به توافق آتش بس و تبادل اسرا بین اسرائیل و جنبش حماس، تسلیم شدن تل آویو به یحیی را اشتباهی تاریخی توصیف کرد. گناهکار رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه آن را اینگونه توصیف کرد.

بر اساس این گزارش، وی و اعضای حزب متبوع خود در کابینه با رای مخالف به این توافق، این توافق را یک اتفاق خطرناک و یک اشتباه تاریخی خواندند و به نظر او طرحی است که منجر به آزادی زنان می شود. و کودکان در نوار غزه غیراخلاقی است و اقدامی غیر منطقی و غیرقابل اجرا به نظر می رسد.

این وزیر تندرو در کابینه نتانیاهو شرایط کلی این توافق را برای اسرائیل خطرناک خواند و تاکید کرد که این رژیم بار دیگر اسیر تکرار اشتباهات گذشته و دستورات یحیی شده است. گناهکار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه با این موضوع موافقت کرد.

وی تصریح کرد: فشارها بر حماس قوی است و در این شرایط نباید این فشارها متوقف شود، اما این روند باید ادامه یابد، بدون اینکه اشاره ای به خسارات اقتصادی و جانی بزرگ رژیم اسرائیل بر اثر جنگ غزه و فشارهای بی سابقه بین المللی شود. در مورد این رژیم

بنگویر وی با اشاره به اینکه وزرای حزبش به این توافق رای منفی دادند، گفت که رهبران اسرائیل باید تصمیمات دشواری بگیرند و بین گزینه های بد یکی را انتخاب کنند.

در حالی که 35 وزیر از کابینه بنیامین نتانیاهو از جملهاسموتیچ» وزیر دارایی کابینه به توافق آتش بس با حماس رای مثبت داد. itmar فرزند پسر گویر و دو وزیر دیگر از حزب او به این توافق رای منفی دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.