افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بلیط رفت و برگشت اتوبوس تهران – نجف از طرف عراقی به فروش می رسد

  • کد خبر : 321804
بلیط رفت و برگشت اتوبوس تهران – نجف از طرف عراقی به فروش می رسد

به گزارش بازار، قلی زاده دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری استان تهران در برنامه رادیو اختاز گفت: در سال های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات و تولید داخلی، عملیات به دلیل کمبود ناوگان و بر اساس تجربیات سال های گذشته، قراردادی را با شرکت های عراقی برای تامین ناوگان منعقد کردیم تا از ناوگان […]

به گزارش بازار، قلی زاده دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری استان تهران در برنامه رادیو اختاز گفت: در سال های اخیر به دلیل ممنوعیت واردات و تولید داخلی، عملیات به دلیل کمبود ناوگان و بر اساس تجربیات سال های گذشته، قراردادی را با شرکت های عراقی برای تامین ناوگان منعقد کردیم تا از ناوگان عراقی برای جابجایی زائران استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال شرایط جوی گرمتر است، برای سهولت در تردد زائران و کاهش معطلی آنها، خط تلفنی را برای مسیر تهران – نجف راه اندازی کرده ایم و امسال حدود 400 سرویس از تهران به نجف ایجاد کرده ایم.

قلی زاده تصریح کرد: فروش بلیت رفت و برگشت به عهده کشور عراق است و شرکت های عراقی با افزایش جزئی قیمت به زائران مبدا کربلا بلیت رفت و برگشت می فروشند، بنابراین در تهران فقط بلیت مسیرهای رفت و برگشت و بلیط مسیر تهران-نجف فقط است. به صورت آنلاین به فروش می رسد و از طریق بسترهای اینترنتی به فروش می رسد و مسافران با انتخاب تاریخ می توانند بلیت را به ریال بفروشند.

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: فروش بلیت رفت و برگشت زائران با توجه به افزایش نرخ دینار و عراقی بودن با ایران متفاوت است. اتوبوس ها باید به ایران برگردند، بنابراین مسافران باید بلیط رفت و برگشت کربلا را خریداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.