افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

بعید است که اتریوم در سال 2024 رکورد بزند!

  • کد خبر : 376649
بعید است که اتریوم در سال 2024 رکورد بزند!

علیرغم رشد 15 درصدی قیمت اتریوم در دو هفته اخیر، ارز دیجیتال در روزهای اخیر بین 2600 تا 2700 دلار در نوسان بوده و همچنان نامشخص به نظر می رسد. به گزارش اسمارتک نیوز، بزرگترین بازار آلتکوین در حال حاضر دارای ارزش بازاری 316 میلیارد دلاری است و در 24 ساعت گذشته حجم معاملات آن […]

علیرغم رشد 15 درصدی قیمت اتریوم در دو هفته اخیر، ارز دیجیتال در روزهای اخیر بین 2600 تا 2700 دلار در نوسان بوده و همچنان نامشخص به نظر می رسد.

به گزارش اسمارتک نیوز، بزرگترین بازار آلتکوین در حال حاضر دارای ارزش بازاری 316 میلیارد دلاری است و در 24 ساعت گذشته حجم معاملات آن از مرز 15.7 میلیارد دلار عبور کرده است. با وجود این حجم از تراکنش ها، سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که حداقل تا سال 2025 شاهد شکستن رکورد اتریوم نباشیم.

به تعویق انداختن تصمیم گیری در مورد ETF گزینه های اتریوم

بر اساس یک پرونده منتشر شده در 24 سپتامبر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصمیم گیری در مورد درخواست راه اندازی ETF گزینه اتریوم را به تعویق انداخته است.

SEC در ابتدا قرار بود نتیجه پرونده را در تاریخ 26-27 سپتامبر اعلام کند، با این حال، آژانس کمی قبل از آن تاریخ اعلام کرد که بر اساس بخش 19 (b) (2) قانون اوراق بهادار، تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. 10-11 نوامبر (20-21 نوامبر) به تعویق افتاده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده چهار روز پیش معاملات اختیار معامله بیت کوین ETF بلک راک در نزدک را تایید کرد.

پالی مارکت: اتریوم امسال رکورد نخواهد زد!

پس از اعلام اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، اکنون شانس شرط بندی برای شکستن رکورد اتریوم در پلتفرم پلی مارکت به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

بر اساس داده های بزرگترین بازار پیش بینی جهان، بعید است که اتریوم در سال جاری رکورد قیمت خود را بشکند. ۸۵٪ است، در حالی که هفته گذشته این امکان تنها ۷۱٪ بود

به تنهایی ۱۴٪ آنها پیش بینی کرده اند که قیمت اتریوم در سال جاری به بالاترین حد جدید و کمتر از 1 خواهد رسید٪ آنها همچنین معتقدند که این اتفاق می تواند رخ دهد ظرف 5 روز آینده رخ می دهد!

پیش‌بینی تاریخ شکستن رکورد اتریوم در پلتفرم Polymarket - منبع: Polymarket
پیش بینی تاریخ رکوردشکنی اتریوم در پلتفرم پلی مارکت – منبع: پلی مارکت

قیمت اتریوم همچنان بین 2600 تا 2700 دلار در نوسان است

پس از اینکه قیمت اتریوم در روز دوشنبه به اوج 2702 دلار رسید، این ارز دیجیتال در دو روز گذشته وارد مرحله تثبیت شده است که نشان می دهد در حال حاضر شاهد تعادل بین خریداران و فروشندگان هستیم.

بازه زمانی 6 ساعته نمودار اتریوم - منبع: TradingViewبازه زمانی 6 ساعته نمودار اتریوم - منبع: TradingView
بازه زمانی 6 ساعته نمودار اتریوم – منبع: TradingView

با افزایش 14 درصدی قیمت از 15 سپتامبر، شاخص قدرت نسبی اتریوم (RSI) در حال حاضر در محدوده است. اشباع (بالای 70) رسیده است. یعنی ممکن است در روزهای آینده فشار فروش دارندگان کوتاه مدت افزایش یابد و قیمت تا حدود 2500 دلار کاهش یابد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-26 20:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.