افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور/آمادگی اروند برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 291831
برگزاری اولین جلسه ستاد اربعین مناطق آزاد کشور/آمادگی اروند برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در اولین اجلاس اربعین مناطق آزاد کشور که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد، فرمانده قرارگاه کربلای خوزستان برگزار شد، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و کالبدی با برخی از مسئولان منطقه و […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، علی زارعی در اولین اجلاس اربعین مناطق آزاد کشور که با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد، فرمانده قرارگاه کربلای خوزستان برگزار شد، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و کالبدی با برخی از مسئولان منطقه و مدیران سایر مناطق آزاد به صورت ویدئو کنفرانس دیدار و گفتگو کرد. منطقه آزاد اروند 100 میلیارد تومان در حوزه های مختلف در قالب پروژه های فرهنگی و عمرانی هزینه کرد.

وی با تاکید بر استفاده از تجربیات سال گذشته، از برگزاری باشکوه تر اربعین خبر داد و افزود: سال گذشته ساماندهی ظرفیت پارکینگ شلمچه، احداث اماکن بهداشتی، برپایی موکب فرهنگی و هنری، اصلاح مسیرهای آبرسانی، همکاری با ستاد اربعین استان برای واگذاری زمین. ما موکب ها و بسیاری از اقدامات زیربنایی دیگر را تکمیل می کنیم.

زارعی راه اندازی ستاد دائمی اربعین حسینی در منطقه آزاد اروند را اقدامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: امید است با همگرایی و هم افزایی سایر مناطق آزاد، امسال بتوانیم میزبان شایسته ای برای زائران باشیم. امام سوم شیعیان.

وی موفقیت سال گذشته را محصول اقدام جمعی و همدلی دانست و تصریح کرد: اربعین یک رویداد ملی است و باید برای آن بودجه ملی در نظر گرفت. اگر بخواهیم فقط از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند یا استان استفاده کنیم، قطعاً پاسخگوی عظمت این رویداد نخواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به اینکه ارائه خدمات در ایام اربعین افتخاری برای اروند بود، تاکید کرد: درخواست داریم این موضوع در ستاد اربعین کشور مطرح شود تا وزارت کشور و دولت تخصیص دهند. اعتبارات ملی برای این کار نهضت بزرگ فرهنگی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.