افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

برکناری فرمانده کلانتری لاهیجان پس از مرگ متهم در بازداشتگاه + فیلم

  • کد خبر : 346273
برکناری فرمانده کلانتری لاهیجان پس از مرگ متهم در بازداشتگاه + فیلم

به گزارش رکنا، اطلاعیه فرجا: یکم مردادماه در روستای ناصرکیاده از توابع لاهیجان به گزارش اهالی محل درگیری رخ داد. بر اساس اظهارات امدادگران، منشأ درگیری مرحوم موسوی بوده و خودروی متوفی همانطور که در تصاویر مستند مشخص است به طور کامل تخریب و در آتش سوخت. این موضوع باعث رعب و وحشت اهالی منطقه […]

به گزارش رکنا، اطلاعیه فرجا: یکم مردادماه در روستای ناصرکیاده از توابع لاهیجان به گزارش اهالی محل درگیری رخ داد.

بر اساس اظهارات امدادگران، منشأ درگیری مرحوم موسوی بوده و خودروی متوفی همانطور که در تصاویر مستند مشخص است به طور کامل تخریب و در آتش سوخت.

این موضوع باعث رعب و وحشت اهالی منطقه و پلیس برای همه عاملان حادثه از جمله متوفیان شده است. محمد میرموسوی دستگیری ها در کلانتری متوفی شروع به سوء استفاده و اعتراض به دستورات ماموران کرد و با ماموران درگیر شد که تا رسیدن به بازداشتگاه ادامه داشت.

این امر ناشی از اصطکاک متوفی میرموسوی با ماموران پلیس و عدم کنترل خشم و هیجانات برخی از کارکنان و بی توجهی به وضعیت متهم است. علت مرگ با توجه به اتفاقات قبل از رسیدن پلیس و وضعیت جسمی و روحی متوفی توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

پیش از این متوفی چندین مورد قبلی داشته است. مایه دردسر و درگیری پیدا کرد و در سال 2019 با پلیس درگیر شد و به 9 ماه زندان محکوم شد.

رفتار برخی از ماموران نیروی انتظامی خلاف سیاست حرفه ای پلیس بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست به همین دلیل افراد مذکور به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیروز، رئیس بازرسی کل لطفا در شرایط فعلی و بر اساس جمع بندی گزارشات بازرسان، به دستور سردار رادان، فرمانده پاسگاه و سایر افسران مشمول از خدمت تعلیق شدند.

ضمناً در صورت احراز قصور و بی توجهی سایر افسران پلیس، مجازات های انضباطی مقتضی اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=346273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.