افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

برزگر: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ مشکلی ندارد/ کار در آسیا سخت است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 119714
برزگر: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ مشکلی ندارد/ کار در آسیا سخت است – پرسپولیس نیوز

کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در لیگ برتر دست ماست اما تاکید کرد شاگردان گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی خواهند داشت. محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی عملکرد ارتش سرخ در لیگ برتر گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و همین موضوع […]

کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در لیگ برتر دست ماست اما تاکید کرد شاگردان گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی خواهند داشت.

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی عملکرد ارتش سرخ در لیگ برتر گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و همین موضوع باعث شده تا هواداران در هر مسابقه منتظر پیروزی تیمشان باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: فکر می کنم تمرینات پیش فصل می تواند به آمادگی بازیکن برای حضور هرچه بهتر در بازی ها کمک کند. بازیکنان این دوره که با باشگاه قراردادهای نجومی امضا می کنند باید رفتار حرفه ای از خود نشان دهند.

چپ دست سابق قرمزها ادامه داد: همه بازیکنان باید تمرینات را جدی بگیرند و بدنسازی اولیه داشته باشند تا در بازی ها دچار این نوع آسیب ها نشوند. مرتضی پورعلیگنجی و یاسین سلمانی هر دو رباط صلیبی خود را پاره کرده اند و با توجه به تعداد بازیکنانی که یحیی گل محمدی در اختیار دارد، تشکیل یازدهم ابتدایی برای او بسیار سخت است.

کارشناس فوتبال درباره دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس با همان بازیکنانی که دارد در لیگ برتر مشکلی نخواهد داشت اما در رقابت های آسیایی و مقابل تیم های تا دندان مسلح کار برای شاگردان گل سخت می شود. محمدی. .

وی ادامه داد: خدا را شکر در دو دیدار اخیر در آسیا نتایج خوبی کسب شد و پرسپولیس توانست با ارائه نمایش خوبی هم مقابل الدحیل و هم مقابل استقلال تاجیکستان پیروز شود. امیدوارم این روند در دیدارهای برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم ادامه داشته باشد تا شاهد حضور پرسپولیس در مرحله حذفی باشیم.

بوظهار در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند اما بعید می دانم شاگردان گل محمدی برای کسب این عنوان دوباره دچار مشکل شوند و همچنان بتوانند بر بام ایران باشند. فوتبال. فقط لبه می تواند تمرکز بازیکنان و اعضای تیم را به هم بزند و مربیان باید سعی کنند شرایطی را فراهم کنند تا بازیکنان احساس غرور کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)