افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بررسی وضعیت افراد مظنون به تقلب در کنکور در هیات عالی تجدیدنظر وزارتخانه های علوم و بهداشت

  • کد خبر : 163110
بررسی وضعیت افراد مظنون به تقلب در کنکور در هیات عالی تجدیدنظر وزارتخانه های علوم و بهداشت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی که ظهر امروز سه شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در این جلسه موضوع کاندیداهای مشکوک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تقلب در کنکور و همچنین اختلاف نظر در مورد مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی. بر […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی که ظهر امروز سه شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در این جلسه موضوع کاندیداهای مشکوک مورد بحث و بررسی قرار گرفت. تقلب در کنکور و همچنین اختلاف نظر در مورد مصوبه 630 شورای عالی انقلاب فرهنگی.

بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، هیچ کاندیدایی که کلاهبرداری وی از سوی دیوان عدالت اداری تایید شده باشد، اجازه بازگشت به دانشگاه را نداشته و مشکل تنها مربوط به تعدادی از دانشجویان بوده که از سوی آنها کلاهبرداری کرده اند. مردم اجازه حضور در دانشگاه را داشتند.

بر اساس مصوبه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد احکام دیوان عدالت اداری در خصوص این افراد با توجه به تحصیل آنها در هر یک از دانشگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و درمان نیز صادر شود. به عنوان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص وضعیت به هیأت های عالی رسیدگی این دانشگاه ها و هیأت های عالی رسیدگی ارجاع می شود. آینده این افراد جمع بندی و رای آنها و آرای صادره در دیوان عدالت اعلام می شود. آنها همچنین توسط کمیته های عالی تجدید نظر بررسی خواهند شد.

همچنین در این جلسه تاکید شد که باید در این زمینه اهتمام لازم به کار گرفته شود تا در این مورد حقی ضایع نشود و به گلایه مردم رسیدگی شود.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به اتفاق آرا بر حفظ مصوبه 630 شورا تاکید کردند و در تبادل نظر مقرر شد این مصوبه پس از اصلاحات مختصری مجدداً تصویب شود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از جلسه فوق‌العاده امروز ۲ جلسه مقدماتی با رئیس قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری در رابطه با کاندیداهای مشکوک به تقلب و همچنین با مصوبه ۶۳۰ این شورا برگزار کرده بود. مشاوره خلاصه و نتایج آن جلسات در جلسه امروز ارائه شد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.