افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

برد شیرین آلومینیوم در خانه/ خیبر با تغییر کادرفنی شکست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377723
برد شیرین آلومینیوم در خانه/ خیبر با تغییر کادرفنی شکست – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال آلومینیوم و خیبر در هفته ششم امروز جمعه ۱۶ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم آلومینیوم به پایان رسید. . تک گل این دیدار را رحمان جعفری به ثمر رساند. ترکیب آلومینیوم: محمد […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال آلومینیوم و خیبر در هفته ششم امروز جمعه ۱۶ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم آلومینیوم به پایان رسید. . تک گل این دیدار را رحمان جعفری به ثمر رساند.

ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان (90- رضا جبیره)، میلاد بدراق، رحمان جعفری (2+90 طالب ریکانی)، محمدمهدی لطفی و بهرام. لطفی گدرزی (76-طاها محبی پور)

تیم خیبر: تونی باتیستا – حسین ابرگویی – محسن طرهانی – کوین بولی – آنتونی آکومو – محسن سفیدچاکایی (80- فرید امیری) – علیرضا دغاغله – مهرداد قنبری – فراز امام علی – علیرضا نقی زاده (90+8 عارضیمی -)

بازیکنان آلومینیوم بازی را بهتر آغاز کردند و امین کاظمیان در دقیقه 15 سعی کرد خود را به محوطه خیبر برساند اما بازیکنان این تیم مانع از حرکت او شدند.

گل اول آلومینیوم جعفری

در دقیقه 40 بازیکنان آلومینیوم به سمت دروازه خیبر هجوم بردند و پاس کم بهرام گدرزی به رحمان جعفری رسید و این بازیکن به راحتی اولین گل مسابقه را برای آلومینیوم به ثمر رساند.

شاگردان خیر در دقیقه 60 صاحب موقعیت شدند و ضربه دغاغله از بیرون محوطه با واکنش خوب خلیفه همراه شد.

گل دوم آلومینیو توسط VAR رد شد

باتیستا در دقیقه 74 با پاس کاظمیان با دروازه بان خیبر تک به تک شد و توانست گل دوم آلومینیوم را به ثمر برساند اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

این دیدار در نهایت با برتری تیم آلومینیوم به پایان رسید تا این تیم بتواند به اولین پیروزی فصل خود دست یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.