افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

برخی مدارس آذربایجان شرقی روز دوشنبه تعطیل است

  • کد خبر : 179075
برخی مدارس آذربایجان شرقی روز دوشنبه تعطیل است

آفتاب نیوز: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و وضعیت نامناسب تردد در محورهای کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق در روز دوشنبه 4 دی ماه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح و دیروقت. شیفت های غیر حضوری و نوبت دوم متوسطه یک ساعت بعد در نوبت صبح […]

آفتاب نیوز:

به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و وضعیت نامناسب تردد در محورهای کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق در روز دوشنبه 4 دی ماه در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در نوبت صبح و دیروقت. شیفت های غیر حضوری و نوبت دوم متوسطه یک ساعت بعد در نوبت صبح شروع به کار خواهند کرد.

همچنین به دلیل بارش برف، لغزنده بودن سطح معابر و وضعیت نامناسب تردد در حوزه عشایری، مدارس شهری و روستایی این محدوده در روز دوشنبه در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر غایب است.

در منطقه اهر فعالیت این مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیر حضوری می باشد.

لغزنده بودن معابر و شرایط نامناسب تردد در مناطق هوراند و ورزقان مدارس شهری و روستایی این مناطق در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر وجود ندارد.

من باید بگویم؛ مدارس شهری و روستایی مرند در نوبت صبح در تمامی مقاطع تحصیلی غایب است.

به دلیل لغزنده بودن سطح جاده و وضعیت نامناسب تردد، مدارس شهری و روستایی منطقه خاروانه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر غیبت می باشد.

در بخش رودقات منطقه صوفیان کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح غیبت می کنند و فعالیت های آموزشی در مدارس شهری صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

در شهرستان جلفا پیش دبستانی ها، تعطیلات و مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی بصورت حضوری در نوبت صبح و بعد از ظهر و کلیه مقاطع تحصیلی در قسمت سیهرود بصورت حضوری و متوسطه اول و دوم می باشد. سطوح مدارس شهری از ساعت 9 صبح آغاز و فعالیت خواهند کرد

علاوه بر این، مدارس شهر هریس، جلسه صبحگاهی را با یک ساعت تأخیر برای تمام مقاطع آغاز خواهند کرد.

در منطقه خواجه مدارس شهری و روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر نوبت صبح آغاز می شود.

من باید بگویم؛ امتحانات داخلی حوزه های فوق به دلیل عدم حضور در مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی مناطق اعلام شده در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر غایب هستند.

در روزهایی که کلاس ها به دلیل آلودگی و برودت هوا به صورت مجازی برگزار می شود مدارس دایر بوده و مدیران و عوامل اجرایی باید در محل کار حضور داشته باشند تا بر حسب نیاز و در لحظه روند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و نظارت کنند. صلاحدید مدیر مدرسه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.