افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ببینید: اگر مصدوم نبود وضعیت پرسپولیس بهتر بود/ چهار تیم مدعی قهرمانی هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 168152
ببینید: اگر مصدوم نبود وضعیت پرسپولیس بهتر بود/ چهار تیم مدعی قهرمانی هستند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر واکنش نشان داد. محسن بنگر در گفت وگو با فارس، درباره نیم فصل اول لیگ برتر که با حواشی زیادی همراه بود، اظهار داشت: فکر نمی کنم نیم فصل بدی را پشت سر گذاشتیم، هرچند برخی تیم ها لیگ را بد […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر واکنش نشان داد.

محسن بنگر در گفت وگو با فارس، درباره نیم فصل اول لیگ برتر که با حواشی زیادی همراه بود، اظهار داشت: فکر نمی کنم نیم فصل بدی را پشت سر گذاشتیم، هرچند برخی تیم ها لیگ را بد شروع کردند، اما پس از آن بهبود یافت. می توانم یک تراکتور، یک کارخانه ریخته گری آهن و یک ملوان را مثال بزنم که تجهیزات بسیار خوبی دارند. بازی های خوبی را در نیم فصل دیدیم و به نظرم پرسپولیس و سپاهان امسال تیم های قدرتمندی دارند. فکر می کنم چهار تیم کاندیدای قهرمانی لیگ برتر هستند.

وی در مورد قانون محدودیت بودجه و عوارض بعدی که باعث شد خیلی از تیم ها سر و صدا کنند، گفت: زمانی که ما بازی می کردیم، سقف قرارداد را هم مطرح کردند که در آن زمان 350 میلیون تومان بود، اما بعدا متوجه شدیم. که چند نفرشان حتی 2 میلیارد تومان هم از بازیکنان گرفتند! آنقدر دروغ و تقلب در فوتبال ما زیاد است که نمی توان به قراردادها اعتماد کرد و معتقدم فقط فدراسیون فوتبال می تواند این مسائل را کنترل کند. پیشنهاد می کنم فدراسیون فوتبال مانند کشورهای عربی قانونی وضع کند که بر اساس آن بازیکنان دیگر طرف حساب باشگاه ها نباشند، بلکه قرارداد بازیکنان با فدراسیون منعقد شود تا باشگاه ها نتوانند از این موضوع جلوگیری کنند. قانون تحت این شرایط.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارند و مدعیان اصلی لیگ برتر هستند.

بنگر در خصوص شرایط تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان همیشه در آسیا بوده و سابقه طولانی در این رقابت ها دارد. البته امسال این تیم بدشانسی آورد و با الهلال عربستان همگروه شد که بسیار قدرتمند است، اما به نظر من با اقداماتی که می توان انجام داد و با استفاده از مهارت های بازیکنان می توان الهلال را شکست داد. بازیکنان سپاهان سپاهان مربی بسیار خوبی دارد و به نظرم می توان الهلال را شکست داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی فکر می‌کنید تیم‌های ایرانی می‌توانند در آسیا به مراحل بالاتری برسند؟، ادامه داد: در اینکه تیم‌های ایرانی دیگر نمی‌توانند با تیم‌های عربی رقابت کنند شکی نیست، زیرا تیم‌های عربی از قبل برنامه‌های خود را برای این رقابت‌ها دارند. 10 سال آینده، اما باشگاه های ایرانی درگیر مسائل روز هستند. آنها فوتبال را علمی مدیریت می کنند اما فوتبال ما آرام آرام مدیریت می شود! اینکه تیم سپاهان به این مرحله رسیده واقعا جای ستایش دارد چون با این شرایط تنها هدف تیم های ایرانی صعود از گروه است!

بنگر با اشاره به وضعیت پرسپولیس در لیگ امسال خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد و کادر مربیگری قوی دارد و به نظر من یحیی گل محمدی تیمش را به خوبی می شناسد بنابراین با همه اتفاقاتی که افتاده، پرسپولیس همچنان مدعی است. برای قهرمانی امسال در 10 سال گذشته هیچ تیمی به درخشش پرسپولیس نبوده است و امسال این تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. شاید اگر مصدومیت چند بازیکن نبود وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر می شد اما این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد اجرای یحیی گل محمدی که امسال هم مورد تشویق قرار گرفت و هم هو شد چیست؟ تیم او همیشه خوب بازی کرده و امسال در آسیا شانسی نداشت چون قانون محدودیت بودجه و مصدومیت او را خالی کرد. بنابراین او گاهی اوقات به زور لیست تجهیزات خود را پر می کرد. امیدوارم پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد تا این تیم قدرتمندتر شود. چون در نیم فصل کار برای هر تیمی سخت می شود و پرسپولیس باید تقویت شود تا بتواند نتایج خوبی بگیرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)