افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

با این روش استقلال شکست می خورد/ما تنها تیم لیگ هستیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 205215
با این روش استقلال شکست می خورد/ما تنها تیم لیگ هستیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان: با وجود اینکه تعطیلات طولانی داشتیم، در هفته اول توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و برتری خود را تثبیت کنیم. و افزود: باید این روند را در مسابقات آینده ادامه دهیم تا بتوانیم امسال اولین فرصت قهرمانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان: با وجود اینکه تعطیلات طولانی داشتیم، در هفته اول توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و برتری خود را تثبیت کنیم.

و افزود: باید این روند را در مسابقات آینده ادامه دهیم تا بتوانیم امسال اولین فرصت قهرمانی لیگ را داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات استقلال گفت: متاسفانه این اختلافات گریبان تیم را گرفته و اگر این روند ادامه پیدا کند شرایط برای ما سخت تر می شود. ما تنها تیمی در لیگ هستیم که هیچکس از ما حمایت نمی کند. در ابتدای فصل من ابتکار عمل را به دست گرفتم و برای کاهش قرارداد با بازیکنان صحبت کردم، اما فقط ما سقف قرارداد را رعایت کردیم و شرمنده بازیکنانی بودم که از آنها درخواست کاهش قرارداد داشتم.

کاپیتان تیم استقلال خاطرنشان کرد: این برای استقلال خوب نیست. باید بازی های زیادی در لیگ انجام دهیم و اگر تمرکز نکنیم به مشکل برمی خوریم. از فصل گذشته من بین 35 تا 40 درصد طلبکاران هستم و نمی دانم چه زمانی مطالباتم پرداخت می شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا جمعی از پیشکسوتان استقلال در نیم فصل تلاش کردند مشکلات را حل کنند، گفت: قرار بود مشکلات همه حل شود اما نشد. من هم خیلی تلاش کردم تا بتوانم با همکاری بازیکنان کمی کمک کنم و مشکلات را حل کنم اما فکر می کنم این پایان اتفاقات ناخوشایند استقلال نخواهد بود.

کاپیتان استقلال گفت: ما برای هواداران بازی می کنیم. آنها شرایط ما را درک می کنند و امیدوارم بیشتر از ما حمایت کنند تا در بازی های آینده موفق باشیم.

در پایان در پاسخ به این سوال که در قطر سکوت کرده اید، نمی خواهید درباره تیم ملی صحبت کنید؟، گفت: شرایط به گونه ای شد که حذف شدیم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا به فینال برسیم اما شانس با ما یار نبود و نتوانستیم به فینال برسیم و باید امیدوار باشیم که در 4 سال آینده فوتبال ایران بتواند قهرمان جام ملت های آسیا شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.