افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

بایدن در محاصره حامیان اسرائیل/ هزینه بالای سیاست های “بی بی”.

  • کد خبر : 31844
بایدن در محاصره حامیان اسرائیل/ هزینه بالای سیاست های “بی بی”.

«اخبار اقتصادی»: در انتخابات اخیر کنگره آمریکا، گروه‌های مختلف حامی اسرائیل میلیون‌ها دلار برای چندین مسابقه کلیدی هزینه کردند و از کمک‌کنندگان جمهوری‌خواه کمک‌های مالی دریافت کردند. همزمان با سفر رئیس جمهور اسرائیل به واشنگتن، گروهی از تحلیلگران به میدل ایست آی گفتند که حضور اسحاق هرتزوگ در کاخ سفید سیاستی است که از طریق […]








«اخبار اقتصادی»:

در انتخابات اخیر کنگره آمریکا، گروه‌های مختلف حامی اسرائیل میلیون‌ها دلار برای چندین مسابقه کلیدی هزینه کردند و از کمک‌کنندگان جمهوری‌خواه کمک‌های مالی دریافت کردند.

همزمان با سفر رئیس جمهور اسرائیل به واشنگتن، گروهی از تحلیلگران به میدل ایست آی گفتند که حضور اسحاق هرتزوگ در کاخ سفید سیاستی است که از طریق آن ایالات متحده در تلاش است به دنیا نشان دهد که رابطه بین هر دو بازیگر یکسان است. قوی با وجود برخی تفاوت ها

نمونه ای از رابطه آهنین اما شکننده

هرتزوگ در بحبوحه تنش در اراضی اشغالی وارد واشنگتن شد و ارتش اسرائیل با وجود انتقادهای بین المللی به فلسطینی ها حمله کرد و تنش ها بر سر لایحه بحث برانگیز ائتلاف حاکم برای محدود کردن قوه قضاییه اسرائیل بالا گرفته است. کاخ سفید دیدار با هرتزوگ را نشانه تقویت روابط آهنین اسرائیل و آمریکا دانست و بر تعهد تزلزل ناپذیر آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

تحلیلگران به میدل ایست آی گفتند که دیدار بایدن با هرتزوگ، شخصیتی که نقش آن عمدتا تشریفاتی است، به دولت بایدن این فرصت را می دهد تا نشان دهد که روابط آمریکا و اسرائیل مانند همیشه قوی است و فراتر از رابطه با حاکم تعریف می شود ائتلاف رادیکال . لورا فریدمن، رئیس بنیاد صلح خاورمیانه این ادعا را تایید کرد.

شرح این گزارش در اختازنانیوز با عنوان «آیا ارتش اسرائیل در آستانه قیام علیه «بی بی» است؟/ آغوش نمادین تل آویو و واشنگتن” خواندن.