افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

بایدن: اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد

  • کد خبر : 376956
بایدن: اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد

به گزارش صبح جمعه آیرین به گزارش پایگاه خبری ایندیپندنت، بایدن با تاکید بر اینکه در حال حاضر و در آینده در کنار کی‌یف هستیم، گفت: اجازه نخواهیم داد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جنگ با اوکراین پیروز شود. رئیس جمهور آمریکا در این نشست خبری همچنین از اختصاص میلیاردها دلار کمک تسلیحاتی جدید به […]

به گزارش صبح جمعه آیرین به گزارش پایگاه خبری ایندیپندنت، بایدن با تاکید بر اینکه در حال حاضر و در آینده در کنار کی‌یف هستیم، گفت: اجازه نخواهیم داد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در جنگ با اوکراین پیروز شود.

رئیس جمهور آمریکا در این نشست خبری همچنین از اختصاص میلیاردها دلار کمک تسلیحاتی جدید به اوکراین از جمله موشک، پهپاد، مهمات و سایر تجهیزات دفاعی برای مقابله با تجاوزات روسیه خبر داد.

در همین راستا، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا نیز درخواست برخی کشورها و شخصیت های سیاسی در اوکراین برای واگذاری بخشی از سرزمین و خاک خود به روسیه برای برقراری صلح را موضوعی خطرناک و غیرقابل قبول در این کشور توصیف کرد. دیدار با زلنسکی

هریس همچنین در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با زلنسکی اظهار داشت: طرح هایی که برخی کشورها و شخصیت های سیاسی به عنوان طرح صلح ارائه کرده اند و خواستار واگذاری بخشی از خاک اوکراین به روسیه برای برقراری صلح بین این دو کشور هستند در حقیقت. آنها طرح های صلح نیستند، بلکه برنامه هایی برای واگذاری کیف به مسکو هستند.

به گزارش ایرنادونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به امتناع از دستیابی به توافق برای پایان دادن به جنگ با روسیه متهم کرد.

نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در اظهاراتی بسیار انتقادی در یک گردهمایی تبلیغاتی در کارولینای شمالی گفت: «ما به دادن میلیاردها دلار به مردی که حاضر به انجام معامله نیست، زلنسکی، ادامه می دهیم.

رئیس جمهور سابق آمریکا به زلنسکی گفت: اکنون چه چیزی برای شما باقی مانده است؟ کشور (اوکراین) به طور کامل ویران شده است.

اظهارات ترامپ اندکی پس از سخنرانی زلنسکی در سازمان ملل و متهم کردن روسیه به طراحی حملات فاجعه‌بار احتمالی به نیروگاه‌های هسته‌ای اوکراین بیان شد.

بر اساس این گزارش، ترامپ در اوایل سپتامبر مدعی شد که برنامه ای تضمین شده برای پایان دادن به جنگ در اوکراین دارد، اما تا زمانی که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز نشود، آن را فاش نخواهد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بارها اعلام کرده است که در عرض 24 ساعت درباره جنگ بین مسکو و کی‌یف تصمیم خواهد گرفت.

ترامپ در ماه‌های اخیر به شدت از بودجه آمریکا برای اوکراین انتقاد کرده و همچنین از اروپا خواسته کمک‌های خود را افزایش دهد.

واشنگتن و متحدانش از زمان شروع جنگ در این کشور در فوریه 2022 (اسفند 1400) یک برنامه کمک چند میلیارد دلاری برای حمایت از اوکراین ایجاد کرده اند. در عین حال بارها مسکو را به بهانه جنگ تحریم کرده اند.

ترامپ بارها کمک های آمریکا به اوکراین را هدر دادن پول توصیف کرده و مدعی شده است که می خواهد به پیروزی اوکراین کمک کند.

رئیس‌جمهور اوکراین قبلاً گفته بود که امیدوار است در سفر این هفته ترامپ به ایالات متحده با ترامپ دیدار کند و آنچه را که به‌عنوان «طرح پیروزی» اوکراین در جنگ با روسیه می‌داند، به او ارائه دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.