افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

باند رفت و برگشت قطعه دوم تهران-آزادرا شمالی به 80 درصد پیشرفت رسید

  • کد خبر : 379510
باند رفت و برگشت قطعه دوم تهران-آزادرا شمالی به 80 درصد پیشرفت رسید

به گزارش بازار، محمود ملازینل رئیس ساخت و توسعه بزرگراه در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه قطعه دوم بزرگراه تهران-شمال سال گذشته به بهره برداری رسید و وعده خط برگشت نیز داده شد. اما با کمبود اعتبار مواجه هستیم. در حال حاضر عملیات باند رفت و برگشت قطعه دوم بزرگراه متوقف نشده و خط […]

به گزارش بازار، محمود ملازینل رئیس ساخت و توسعه بزرگراه در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه قطعه دوم بزرگراه تهران-شمال سال گذشته به بهره برداری رسید و وعده خط برگشت نیز داده شد. اما با کمبود اعتبار مواجه هستیم. در حال حاضر عملیات باند رفت و برگشت قطعه دوم بزرگراه متوقف نشده و خط برگشت نیز با همین سرعت در حال ساخت است و به پیشرفت 80 درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: باند رفت و برگشت قطعه دوم بزرگراه آزاد تهران – شمال با مشارکت بخش خصوصی و بنیاد مصطفان در حال انجام است و کار به خوبی در حال انجام است و در حال حاضر حفاری تونل های رفت و برگشت. خط به پایان رسید و همچنین پل هایی که بیشتر این منطقه را پوشش می دهند، با توسعه فیزیکی خوبی همراه بوده است.

ملازینل تصریح کرد: شش و نیم کیلومتر از این پروژه تونل البرز است که تونل بسیار بزرگی است. این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از بزرگراه جدا شده است و به نظر می رسد در صورت تامین اعتبار در سال 1405 یا 1406 به بهره برداری برسد.

معاون ساخت و توسعه راهداری با بیان اینکه تونل البرز بزرگترین تونل خاورمیانه است، تصریح کرد: 15.5 کیلومتر از این تونل پل است و بیشتر پل ها ساخته شده است. با اعتبارات دولتی که بالغ بر حدود 3 میلیارد تومان است، اجرای این پروژه تسریع شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، خط برگشت به جز تونل البرز در تابستان 1404 به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.