افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

بالسا: برگرداندن امتیازات منطقی نبود/ امیدوارم پرسپولیس در شرایط ایده آل به تعطیلات برود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 167149
بالسا: برگرداندن امتیازات منطقی نبود/ امیدوارم پرسپولیس در شرایط ایده آل به تعطیلات برود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است چهار تیم بالای جدول شانس یکسانی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند. پای رافت در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس نتیجه می گیرد طبیعتا این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و فکر می کنم وقتی تیم در […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است چهار تیم بالای جدول شانس یکسانی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند.

پای رافت در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس نتیجه می گیرد طبیعتا این تیم در شرایط خوبی قرار دارد و فکر می کنم وقتی تیم در شرایط سختی قرار می گیرد. باید حمایت کنیم امیدوارم پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل مس رفسنجان پیروز شود و در شرایط ایده آل به تعطیلات برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نیاز به تقویت پرسپولیس در نیم فصل است، گفت: تیم باید تقویت شود و باشگاه پرسپولیس بازیکنان مورد نظر را از یحیی گل محمدی جذب کند چرا که در نیم فصل دوم رقابت سخت تر است. مال فصل است فصل و پرسپولیس هم باید نقاط ضعف خود را اصلاح کنند. یحیی گل محمدی بهترین فرد برای شناسایی نقاط ضعف تیم و گرفتن بازیکن است.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس با تصمیم کمیته استیناف اظهار داشت: این یک مدل فوتبال ایرانی است که می بینید و فوتبال ما همیشه درگیر حواشی و تصمیم گیری ها نیست. کارشناسان . دلیلی برای کسر امتیاز از این تیم ها وجود نداشت، اما زمانی که آنها اعلام کردند تخلف کرده اند، دلیلی برای برگرداندن امتیاز وجود نداشت و این واقعیت ها منطقی نبود. متاسفانه فوتبال ایران در حاشیه گیر کرده و دیده می شود که این حواشی همیشه از مسائل فنی فراتر رفته و تصمیمات درست نیست. شما می بینید که چگونه رقبای ما در آسیا در حال توسعه هستند و ما به دنبال چیزهایی هستیم که در هیچ جای دنیا دیده نمی شوند.

رفعت در خصوص اینکه کدام تیم امسال شانس اول قهرمانی در لیگ برتر را دارد، خاطرنشان کرد: چهار تیم سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس اول قهرمانی را دارند. اختلاف امتیاز این تیم ها نزدیک است و من در حال حاضر شانس قهرمانی چهار تیم را مساوی می دانم در حالی که هر چهار تیم از نظر بازیکن در سطح بالایی قرار دارند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)