افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

باشگاه پرسپولیس: فقط یکی از صندلی ها گران شده، هیچ درآمدی برای آن نداریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 117958
باشگاه پرسپولیس: فقط یکی از صندلی ها گران شده، هیچ درآمدی برای آن نداریم – پرسپولیس نیوز

در پی اعتراض به افزایش قیمت بلیت یکی از ورزشگاه های آزادی، باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در متن منتشر شده آمده است؛ انتقادها در مورد بلیت فروشی در حالی صورت گرفت که تنها یکی از جایگاه ها قیمت خود را افزایش داده است که […]

در پی اعتراض به افزایش قیمت بلیت یکی از ورزشگاه های آزادی، باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در متن منتشر شده آمده است؛ انتقادها در مورد بلیت فروشی در حالی صورت گرفت که تنها یکی از جایگاه ها قیمت خود را افزایش داده است که در مجموع تا هفت هزار بلیت ظرفیت خواهد داشت. با این حال باشگاه پرسپولیس خود را موظف به ارائه توضیحات به هواداران می داند.

همانطور که گفته شد افزایش قیمت از بازی های قبلی لیگ مربوط به یک پست بوده است در حالی که سایر بخش ها افزایش قیمت نداشته اند.
از طرفی تنها 50 درصد بلیت فروشی مربوط به باشگاه پرسپولیس است که هواداران باید بدانند که پرسپولیس در حال حاضر سهم زیادی از این 50 درصد ندارد.
در حال حاضر سهم بلیت‌فروشی باشگاه پرسپولیس برای تامین هزینه‌های برخی تیم‌ها در این ورزشگاه است که برای حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه موظف هستیم این کار را انجام دهیم.
مشکل دیگر ورود تماشاگران به ورزشگاه خارج از مرحله فروش بلیط سیستم است.
به عنوان مثال در یکی از آخرین بازی ها 36000 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند اما تنها 25000 بلیت فروخته شد. 11 هزار نفر باقی مانده بدون بلیط آمدند و یا با هماهنگی سایر ادارات وارد ورزشگاه شدند.
با این توضیح مشخص می شود که حداقل در مقطع فعلی باشگاه پرسپولیس از این بخش درآمد مالی ندارد. تنها فایده پرسپولیس از حضور تماشاگران شور و نشاطی است که ایجاد می کنند و زندگی فوتبال در آن جاری است. همچنین حمایت موثر و قاطعی که از پرسپولیس دارند تا بازیکنان با انرژی و انگیزه بیشتری وارد مبارزه با حریفان شوند. در پایان باید گفت که باشگاه همواره از انتقادات و پیشنهادات کاربردی استقبال خواهد کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)