افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

باشگاه پرسپولیس: رادو خوشحال باشد، بدون زحمت 200 هزار یورو دیگر گرفت/ پول و توهین را قبول کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 116404
باشگاه پرسپولیس: رادو خوشحال باشد، بدون زحمت 200 هزار یورو دیگر گرفت/ پول و توهین را قبول کرد – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات غیرمنصفانه بوژیدار رادوشویچ اطلاعیه ای صادر کرد. بوژیدار رادوشویچ اظهارات کذب و تهمت هایی علیه پرسپولیس کرده است. تمام مطالبات سه مرحله قبل را دریافت کرد و حکم فیفا به معنای پذیرش اسناد پرداختی است و تنها مشکل تاخیر چند روزه در رسیدن به حساب 35 هزار یورویی بود. در […]

باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات غیرمنصفانه بوژیدار رادوشویچ اطلاعیه ای صادر کرد.

بوژیدار رادوشویچ اظهارات کذب و تهمت هایی علیه پرسپولیس کرده است. تمام مطالبات سه مرحله قبل را دریافت کرد و حکم فیفا به معنای پذیرش اسناد پرداختی است و تنها مشکل تاخیر چند روزه در رسیدن به حساب 35 هزار یورویی بود.

در این آگهی آمده است؛ پرداختن به این موضوع واقعاً به نفع این باشگاه نیست و افکار عمومی اشراف لازم را نسبت به موضوع دارد. به هر حال ما وقت اضافه ای نداریم که با مردم سر این مسائل بحث کنیم. توضیح مختصری صرفا جهت شفاف سازی و پاسخگویی در مقابل هواداران و رسانه های محترم ارائه می گردد.
پول و جان پرسپولیس را می گیرد و به او بی احترامی می کند. آنچه او از پرسپولیس می خواهد بر اساس قوانین و مقررات فوتبال است اما به خوبی می داند که در واقع این مبالغ را برای کارهایی که انجام نمی دهد می نوشد که به خاطر مشکلات مالی روح پرسپولیس است.
از سوی دیگر همچنان با این سوال که چرا قرارداد بازیکن تعویضی در آستانه بازنشستگی فوتبال با روندی افزایشی چند ساله بسته شد؟ همچنین قرارداد این بازیکن به دلیل پرداخت نشدن دستمزدش در دوران مدیریت قبلی باشگاه فسخ شد. دولت فعلی فقط از ابتدا به دنبال راه حلی برای این مشکل بود. برای پرداخت چند مرحله ای در این زمینه با او توافق شد و این اقدام مثبتی از سوی رادوشویچ بود اما شاید حداقل کاری بود که او باید از نظر اخلاقی برای پرسپولیس و هوادارانش انجام می داد. از ابتدا نیروهای آشنا به وضعیت روحی این بازیکن در باشگاه هشدار دادند که در اسرع وقت تلاش خواهند کرد تا صدور غرامت 200 هزار یورویی را فعال کنند. با این حال راه حل دیگری وجود نداشت. حالا مشکلات ناشی از تحریم های بانکی باعث شده تا او به آرزویش برسد. بنابراین ما ناراحتی آنها را درک نمی کنیم. او باید خوشحال باشد که 200 هزار یورو دیگر با پرسپولیس و هوادارانش مجانی می گیرد. آیا نگران قضاوت هواداران پرسپولیس درباره شما هستید؟ همینطور باشد ما حرفی نداشتیم. الان هم اگر این مسائل را مطرح نمی کرد چیزی نمی گفتیم. ما هم از گفتن این حرف ها راضی نیستیم. آنچه این روزها هواداران و تحلیل گران در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گفتند و نوشتند، تحت کنترل ما نیست. او می داند که اینطور نیست. پس اینکه چرا اینقدر بی ادبانه و ناعادلانه در مورد پرسپولیس صحبت می کند خارج از درک ماست.
پرسپولیس از ابتدای توافق حسن نیت خود را نشان داد. این را هم بگویم که مشکل تحریم نیست، چون جای ما نیست که بدانیم به دلیل تحریم ها به منابع و درآمد ارزی خود دسترسی نداریم. نمی داند یا می داند و وانمود می کند که نمی داند آن 650 هزار دلار با چه تلاش و کوششی به دست آمده و با چه تلاش و استرسی منتقل شده است. در آن زمان غرامت 200000 یورویی با تاخیر چند روزه به مبلغ 35000 یورو فعال شد. در حالی که بازیکنان اینجا در زمین می میرند و به دلیل بی عدالتی در فوتبال نمی توانیم حق و حقوق آنها را به موقع پرداخت کنیم، او می تواند بایستد و از این پول برخوردار شود، اما چرا حرمت پرسپولیس را می شکند؟ خوب، آیا این پول غیرمنتظره و بی دردسر بدون افزودن لذت توهین و حاشیه سازی پرسپولیس، لذت کافی را تولید نمی کند؟
اما در خصوص مطالب مطرح شده لازم است نکاتی بیان شود. چطور می گویید باشگاه فیش جعلی ارائه کرده است، در حالی که اگر فیفا به این نتیجه می رسید باید این 35 هزار یورو را به رقم 400 هزار یورو اضافه می کرد؟ تصمیم فیفا به تنهایی تایید می کند که مدارک ما پذیرفته شده است. علاوه بر این، هر سند ارائه شده توسط باشگاه، سند ارائه شده توسط شرکت صرافی بود. این شرکت تمامی پرداخت های دو مرحله اول و مرحله سوم را با موفقیت انجام داده بود. هر مرحله به چند بخش تقسیم شد. فقط 35000 دلار آخر مشکل داشت. سند ودیعه هم برای ما ارسال شد و برای بوقیدار و وکیلش هم فرستادیم. گفتیم واریز شد. وکیل بوقیدار گفت که او پذیرفته نشد. وقتی پول در حساب عقب افتاد و مشکل پیدا شد، پرداخت به روش دیگری انجام شد، همین. او همچنین 200000 دلار سوم را دریافت کرد. چه دروغ ها و خواسته های بی پاسخی ذکر شده است؟ حکم فیفا نیز این نکته را تایید می کند. با توجه به درآمدهای قبلی، واقعاً انتظار داشتیم که این بازیکن فاقد غرامت باشد. حالا نخواست مختصر بگوید و باز هم چیزی نگفتیم اما این توهین و تهمت دیگر قابل قبول نیست.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)