افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
4

بازی پرسپولیس و استقلال به این ورزشگاه می رود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 162648
بازی پرسپولیس و استقلال به این ورزشگاه می رود – پرسپولیس نیوز

با ساخت ورزشگاه جدید تهران در حومه بهشت ​​زهرا، دیدار استقلال و پرسپولیس به این ورزشگاه منتقل می شود. مراسم امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه جدید تهران صبح روز دوشنبه 13 دی ماه 1402 با حضور محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور در محل ریاست جمهوری جموری برگزار شد. البته قرار است این ورزشگاه […]

با ساخت ورزشگاه جدید تهران در حومه بهشت ​​زهرا، دیدار استقلال و پرسپولیس به این ورزشگاه منتقل می شود.

مراسم امضای تفاهم نامه ساخت ورزشگاه جدید تهران صبح روز دوشنبه 13 دی ماه 1402 با حضور محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور در محل ریاست جمهوری جموری برگزار شد. البته قرار است این ورزشگاه یک مجموعه ورزشی باشد و برای بازی های بین المللی مورد استفاده قرار گیرد و با ساخت این ورزشگاه، وزارت ورزش و جوانان درخواست میزبانی مسابقات بزرگ را به فدراسیون ها ارائه خواهد کرد.

نکته جالب اینجاست که بعد از ساخت ورزشگاه جدید، بازی استقلال و پرسپولیس به این ورزشگاه منتقل می شود و قرار است ورزشگاه آزادی فقط برای بازی های داخلی مورد استفاده قرار گیرد.

ورزشگاه آزادی هم اکنون در حال بازسازی است و به همین دلیل در فصل جاری برخی از سکوهای آن مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

بعد از ساخت ورزشگاه جدید، ورزشگاه آزادی تنها برای بازی های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. اگرچه تیم های استقلال و پرسپولیس همچنان دوست دارند در ورزشگاه آزادی بازی کنند، اما ورزشگاه جدید در حاشیه تهران در حال ساخت است و شاید به همین دلیل در آینده تیم های استقلال و پرسپولیس تعدادی از تماشاگران خود را از دست بدهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)