افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

بازنده بزرگ جنجال فوتبال ایران مشخص شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 164123
بازنده بزرگ جنجال فوتبال ایران مشخص شد – پرسپولیس نیوز

پرسپولیس را می توان بزرگترین بازنده قوانین عجیب نقل و انتقالات دانست. از روز اولی که قوانین نقل و انتقالات این فصل وضع شد، بسیاری از فوتبالیست ها با آن مخالفت کردند. از ابتدا مشخص بود که این قوانین به ضرر برخی تیم ها به خصوص تیم های بزرگ خواهد بود. کاهش تعداد بازیکنان باسابقه، […]

پرسپولیس را می توان بزرگترین بازنده قوانین عجیب نقل و انتقالات دانست.

از روز اولی که قوانین نقل و انتقالات این فصل وضع شد، بسیاری از فوتبالیست ها با آن مخالفت کردند. از ابتدا مشخص بود که این قوانین به ضرر برخی تیم ها به خصوص تیم های بزرگ خواهد بود. کاهش تعداد بازیکنان باسابقه، سقف بودجه و مواردی از این دست باعث شده بسیاری از تیم ها هر ساله با دور شدن از مسابقات قهرمانی دچار مشکل شوند. در ابتدای فصل به دلیل تخلف از قوانین، امتیازاتی از پرسپولیس و سپاهان کسر شد، به طوری که اهالی فوتبال فکر می کنند این بار فدراسیون فوتبال عزم جدی برای اجرای قانون جدید خود دارد.

پس از چند ماه غیبت و کشمکش های متعدد بین تیم ها، اکنون کمیته استیناف رای به احیای امتیاز پرسپولیس و سپاهان داده و امتیازی از استقلال کسر نخواهد شد. در این بین سپاهان به رده اول بازگشت و استقلال صدر جدول را از دست داد. اما به نظر می رسد پرسپولیس و رضا درویش بزرگ ترین بازنده این قوانین و البته اجرای آن شدند چرا که به بهانه رعایت حد بودجه، پرسپولیس آنطور که باید و شاید در ابتدای فصل قوی تر نشد نتیجه حذف از لیگ قهرمانان آسیا و البته ضرر مالی بود: این باشگاه چند صد هزار دلاری داشت. آنچه یحیی گل محمدی در نشست خبری امروز گفت و تاکید کرد: با این رای ضربه سر پرسپولیس خورد.

اگرچه آنها نقاط ضعف خاص خود را داشتند و در برخی بازی ها به راحتی امتیاز از دست می دادند، اما دستان یحیی گل محمدی به دلیل نداشتن نیمکت قوی کاملا خالی بود و این به خاطر نقل و انتقالات ضعیف پرسپولیس بود. آنها حتی نتوانستند یک مهاجم خارجی با کیفیت را به خدمت بگیرند و مجبور شدند در آخرین لحظات مهاجمی بخرند که اگرچه بازیکنی ارزان قیمت محسوب می شد، اما پست تخصصی دفاع کناری داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)