افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

بار دیگر تصمیم لحظه آخری: سه روز مانده به لیگ برتر والیبال لایحه ثبت قرارداد تیم شهرداری ارومیه به تصویب رسید.

  • کد خبر : 379847
بار دیگر تصمیم لحظه آخری: سه روز مانده به لیگ برتر والیبال لایحه ثبت قرارداد تیم شهرداری ارومیه به تصویب رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیحجت الاسلام محمد خلیل پور در جلسه فوق العاده شورای شهر ارومیه که با دستور جلسه بررسی موضوع تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد، افزود: اختلاف سلیقه مردم نباید باعث تضعیف روحیه والیبال شهرداری ارومیه شود. ، ابتدا کادر فنی و بازیکنان باید بازی کنند. وی در بخشی از سخنان خود […]

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیحجت الاسلام محمد خلیل پور در جلسه فوق العاده شورای شهر ارومیه که با دستور جلسه بررسی موضوع تیم والیبال شهرداری ارومیه برگزار شد، افزود: اختلاف سلیقه مردم نباید باعث تضعیف روحیه والیبال شهرداری ارومیه شود. ، ابتدا کادر فنی و بازیکنان باید بازی کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به حذف ردیف بودجه تیم در بودجه 1403 توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: با اصرار اعضای شورای اسلامی شهر ردیف بودجه لازم برای ارومیه تیم شهرداری تعیین شد. لیگ برتر والیبال زیر نظر بودجه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری می باشد. تعیین و تصویب شد.

خلیل پور در ادامه خاطرنشان کرد: بودجه 1403 هم اکنون تصویب و سطح لازم تیم والیبال شهرداری مشخص شده است و در ارتباط با نامه استاندار آذربایجان غربی و مصوبات قبلی شورا، با لایحه ارائه شده موافقت می شود. کارنامه قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال لیگ 1403.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از نحوه عقد قرارداد بازیکنان و کادرفنی تیم والیبال شهرداری بدون حضور عضو ناظر شورای اسلامی شهر در این سازمان انتقاد کرد و گفت: با توجه به معرفی 3 نفر از اعضای تیم والیبال شهرداری تهران شورا به عنوان نماینده ناظر اعضای شورا، متاسفانه قراردادها بدون حضور و نظارت اعضای شورای ناظر منعقد شده است.

رئیس شورای شهر ارومیه در پایان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر حامیان و حامیان اصلی حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر هستند گفت: بازیکنان و کادر فنی شهر. سالن تیم والیبال باید روی اولین بازی که چهارشنبه هفته جاری است تمرکز کند و تیم نباید با طرح موضوعات حاشیه ای به خود استرس وارد کند.

لازم به ذکر است تیم شهرداری ارومیه نماینده لیگ برتر شهر دوستداران والیبال در آخرین لحظات تصمیم مدیریت شهری مبنی بر بستن تیم، تصویب بودجه، به خدمت گرفتن بازیکنان و … را می گیرد. و سالهاست که این تیم به جای برنامه ریزی برای قهرمانی در لحظات پایانی خود را برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده می کند که می تواند انتقاد هواداران، کارشناسان و رسانه ها را در پی داشته باشد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.