افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بادامکی: از استعفای گل محمدی شوکه شدم/ وضعیت مالی پرسپولیس خوب نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 170488
بادامکی: از استعفای گل محمدی شوکه شدم/ وضعیت مالی پرسپولیس خوب نیست – پرسپولیس نیوز

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به شخصه هنوز نمی توانم بپذیرم که چرا گل محمدی استعفا داد. غلامحسین بادامکی در حاشیه دربی جوانان درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت یحیی گل محمدی گفت: می دانم هواداران نگران هستند. گل محمدی از نظر روحی و جسمی خسته است. هنگام صحبت با مدیران باشگاه، آنها نیاز به […]

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: به شخصه هنوز نمی توانم بپذیرم که چرا گل محمدی استعفا داد.

غلامحسین بادامکی در حاشیه دربی جوانان درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت یحیی گل محمدی گفت: می دانم هواداران نگران هستند. گل محمدی از نظر روحی و جسمی خسته است. هنگام صحبت با مدیران باشگاه، آنها نیاز به استراحت دارند. برخی از فضایی که در فوتبال داریم خسته شدند. درویش به او گفت دو روز استراحت کن و بیشتر فکر کن. ببینیم شنبه چی میشه

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره خبر جدایی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس صحبت کرد. درباره آخرین صحبتی که با او داشتیم برایش توضیح دادم.

وی در مورد اینکه دلیل جدایی گل محمدی فقط خستگی بوده یا شرایطی می خواهد که فراهم نشده باشد، تصریح کرد: بالاخره خستگی را دلیل عنوان کردند. اما از زمانی که من آمدم تمام تلاشمان این بود که همه امکانات را به آنها بدهیم تا کمترین دغدغه را داشته باشند. همه می دانند که مشکلات مالی پرسپولیس امسال بسیار بیشتر از پارسال است. ما باید انتظارات کادر فنی و بازیکنان را برآورده کنیم. فکر می کنم هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم، قطعاً انتقادات و کاستی هایی وجود دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اما تمام تلاش ما این است که بهترین چیزها اتفاق بیفتد.

بادامکی اضافه کرد: گل محمدی لیستی به ما داده بود و درخواست اردوی خارج از کشور کرده بود، واقعا پیگیر کمپ و بازیکن بودیم. اما این استعفا به نوعی همه ما را شگفت زده کرده است. من شخصاً هنوز نمی توانم بپذیرم که چرا او را ترک کرد.

وی در خصوص اینکه نگران آسیب دیدن پرسپولیس در نقل و انتقالات نیست، گفت: نگران این موضوع هستیم چون در نقل و انتقالات بازیکنی وجود ندارد. به همین دلیل سخت است. بازیکن کلیدی را نمی توان جابجا کرد. قطعا تیم هایی که بازیکن خوبی دارند نمی گذارند او برود و من شک دارم که بازیکن کلیدی بدون تیم بماند. به همین دلیل سخت است. با این حال باید تا شنبه منتظر بمانیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد اما باید همه جوانب را در نظر گرفت تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیم را گرفت. بدون گل محمدی با گل محمدی طوری رفتار کنیم که کمترین آسیب را ببینیم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

بادامکی با بیان اینکه به جایگزینی گل محمدی فکر کرده است، خاطرنشان کرد: انشالله باید تا شنبه صبر کنیم تا ببینیم چه می شود. دیشب درویش با گل محمدی صحبت کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)