افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

این مادر و دختر پدر و پسر شدند/عکس

  • کد خبر : 377291
این مادر و دختر پدر و پسر شدند/عکس

مادر و دختری در آمریکا تصمیم به تغییر جنسیت گرفتند و پدر و پسر شدند. به گزارش صبح امروز، مادر و دختری که با هم تصمیم به تغییر جنسیت گرفتند و به همین دلیل عمل کردند و حالا پدر و دختر هستند. برخی از والدین به سختی می توانند با این واقعیت که فرزندشان دگرجنسگرا […]







مادر و دختری در آمریکا تصمیم به تغییر جنسیت گرفتند و پدر و پسر شدند.



به گزارش صبح امروز، مادر و دختری که با هم تصمیم به تغییر جنسیت گرفتند و به همین دلیل عمل کردند و حالا پدر و دختر هستند. برخی از والدین به سختی می توانند با این واقعیت که فرزندشان دگرجنسگرا است کنار بیایند. اما این خانواده بیش از هر چیز دیگری این را پذیرفتند.

دگرجنس گرا به معنای فردی است که خود را زن، مرد، دوجنسه یا غیرجنسی می بیند، اما دیگران از نظر ظاهری یا ژنتیکی فرد را به گونه ای متفاوت می بینند. وقتی دختر خانواده “کوری میسون” به عنوان یک دگرجنسگرا ظاهر شد، نمی دانست چقدر است. خانواده اش را تحت تاثیر قرار می دهد.

او کاملاً از این واقعیت غافل بود که مادرش اریکا نیز به نحوه پذیرش هویت او اشاره می کند. پس از چهار سال گفتگوی فشرده، تستوسترون درمانی و ماستکتومی، اریکا که اکنون اریک است، تصمیم شجاعانه ای گرفت که دوجنسه شود و همه اینها به لطف دخترش بود.

اریک نیز مانند کوری از طرد شدن توسط همسر و فرزندانش و همچنین جامعه می ترسید، اما اکنون احساس بهتری از همیشه دارد. او با آغوش باز مورد پذیرش خانواده قرار می گیرد و احساس آرامش بیشتری می کند.

مادر

اریک “اریکا” هرگز به عنوان یک زن احساس خوشبختی نمی کرد و از باردار شدن متنفر بود. دخترش کوری نیز نسبت به جنسیت خود احساس ناراحتی می کرد. کوری در سن 11 سالگی تصمیم شجاعانه ای برای تغییر جنسیت و زن شدن گرفت. او دقیقا احساس رضایت می کند و ظاهری جذاب دارد.

اریک نیز در سال 2016 با مشاهده تغییر جنسیت دخترش تغییر جنسیت داد. او ابتدا احساس نگرانی می کرد، اما با پذیرش خانواده، اکنون بیش از هر زمان دیگری زندگی را دوست دارد.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.