افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اینستاگرام عکس های شهید نصرالله را حذف کرد

  • کد خبر : 379484
اینستاگرام عکس های شهید نصرالله را حذف کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی. خبرگزاری تسنیماینستاگرام پس از شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، اکنون طبق معمول عکس های وی را از شبکه خود حذف می کند. بار دیگر اینستاگرام ارزش های دینی و ملی ایرانیان را تحقیر و توهین می کند. اما متأسفانه عده ای در کشور ما همچنان بدون تغییر و بهبود […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی. خبرگزاری تسنیماینستاگرام پس از شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، اکنون طبق معمول عکس های وی را از شبکه خود حذف می کند.

بار دیگر اینستاگرام ارزش های دینی و ملی ایرانیان را تحقیر و توهین می کند. اما متأسفانه عده ای در کشور ما همچنان بدون تغییر و بهبود عملکرد و بدون هیچ گونه تعهد و مطالبه ای نسبت به حداقل استانداردهای حاکمیت ملی کشور تلاش می کنند سکوی این دشمن را «رفیلتر» کنند.

گویا برخی فراموش کرده‌اند یا شاید برایشان مهم نیست که اینستاگرام علاوه بر ضربه‌هایی که به فرهنگ ما وارد کرده، بارها با حذف تصاویر فرماندهان مقاومت از شهید سلیمانی گرفته تا شهید هانیه و حالا به ملتی توهین کرده است. شهید نصرالله. کاربران ایرانی حتی نمی توانند کلمه شهید را در این شبکه اجتماعی تایپ کنند. اما ظاهراً منافع سیاسی کوتاه مدت برای برخی مهمتر از این است که یک شرکت در آن سوی دنیا تصمیم بگیرد که یک کاربر ایرانی چه چیزی را ببیند یا چه چیزی را نبیند.

این یک سوال مهم است: فرق بین قاتلی که شهدای مقاومت را از سرزمین های اشغالی هدف قرار می دهد و به قتل می رساند، با یک شرکت آمریکایی که اجازه نمی دهد ایرانیان از شهدا یاد کنند چیست؟ آیا این دو همبازی در دروازه نیستند؟ آیا این موضوع نشان دهنده نقض حاکمیت ملی ایران برای شرکت متا در آن سوی دنیا نیست تا تصمیم بگیرد ایرانی ها چه محتوایی مصرف کنند؟

مایه تاسف است که حتی در شرایطی که کشورهایی مانند آمریکا و فرانسه قاطعانه به دنبال اعمال حاکمیت خود بر فضای مجازی هستند، برخی در ایران همچنان مشغول توجیه این نکته هستند که حفظ استقلال کشور منوط به اتخاذ یک سیاست واحد است. همه رویکرد و البته برای حکمرانی مجازی. . این رویکرد باید یکپارچه شود تا شرکت های مجازی نتوانند از اختلاف نظرها و بازی های سیاسی استفاده کنند و شفاف باشد تا به رأی تعبیر نشود و منحرف شود.

با وجود رفتار خصمانه دشمنان، عده ای همچنان خواب هستند و اهمیت این موضوع را درک نمی کنند. تداوم سربازان و سرداران مقاومت که جان خود را در راه عزت و دفاع از ملت مسلمان و ملت ایران فدا کردند در عرصه حکمرانی مجازی، درک این نیاز را از سوی تصمیم گیران کشور می طلبد. بدون این درک، هر اقدام عملی نتیجه ای جز دور شدن از اهداف بزرگ نخواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.