افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

ایران 2-1 بورکینافاسو / پیروزی سخت مقابل آخرین حریف – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 171306
ایران 2-1 بورکینافاسو / پیروزی سخت مقابل آخرین حریف – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال کشور ما قبل از شرکت در جام ملل آسیا ، در آخرین مسابقه مقدماتی خود ، بورکینا فاسو را شکست داد. تیم فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند امروز (جمعه) از ساعت 18 در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه […]

تیم فوتبال کشور ما قبل از شرکت در جام ملل آسیا ، در آخرین مسابقه مقدماتی خود ، بورکینا فاسو را شکست داد.

تیم فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده می کند امروز (جمعه) از ساعت 18 در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

در دقیقه 16 محمد کوناته از اشتباه سامان قدوس استفاده کرد و توانست دروازه ایران را باز کند اما مهدی طارمی در دقیقه 42 گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم چهره ملی پوشان به کلی تغییر کرد و 11 بازیکن دیگر وارد زمین شدند و در این بین امید ابراهیمی مسن ترین بازیکن این تیم با اشتباه دروازه بان بورکینافاسو دروازه این تیم را باز کرد. در دقیقه 71 و تیم را به گل دوم رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده یوسف سعید از عراق بود که ناگالو از بورکینافاسو و کریم انصاری فرد از ایران کارت زرد نشان داد.

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سیدمجید حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.

در نیمه دوم شجاع خلیل زاده، سامان فلاح، احسان حاج صفی، آریا یوسفی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، مهدی قیدی، علی قلی زاده، رضا اسدی و کریم انصاری فرد از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند. مهدی توبی نیز در این نیمه وارد میدان به جای قیدی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت های آسیا در کنار فلسطین ، هنگ کنگ و امارات متحده عربی قرار دارد. دانش آموزان Qalanewi در 19 دسامبر قبل از شروع جام ملت ها با اندونزی بازی دوستانه ای برگزار می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)