افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ایران به حمایت قاطعانه از مقاومت ادامه می دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 376949
ایران به حمایت قاطعانه از مقاومت ادامه می دهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالباری عطوان، تحلیلگر ارشد مسائل منطقه و سردبیر نشریه الکترونیکی راعی الیوم در وی در مقاله اخیر خود به پرتاب موشک قادر 1 به سرزمین های اشغالی اشاره کرد و نوشت که موشک راهبردی “قادر 1” قلب سیاسی و اقتصادی را تقسیم کرد. رژیم صهیونیستی یعنی تل آویو نقطه عطفی در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالباری عطوان، تحلیلگر ارشد مسائل منطقه و سردبیر نشریه الکترونیکی راعی الیوم در وی در مقاله اخیر خود به پرتاب موشک قادر 1 به سرزمین های اشغالی اشاره کرد و نوشت که موشک راهبردی “قادر 1” قلب سیاسی و اقتصادی را تقسیم کرد. رژیم صهیونیستی یعنی تل آویو نقطه عطفی در تحقق تهدیدات سید حسن نصرالله علیه این رژیم است. حزب الله با پرتاب این موشک از مرحله پرتاب موشک با قدرت تخریب محدود به مرحله پرتاب راکت های فادی 1 و فادی 2 و مهمتر از آن موشک های سنگین و بالستیک با قدرت تخریب بسیار بالا رفته است..

او می افزاید که حمله جنگنده های F3۵ بمب افکن های اسرائیلی یا F1۵ و F-16 ساخته شده توسط ایالات متحده در خاک لبنان و ارتکاب جنایات وحشتناک علیه شهروندان عادی نمی تواند به نتانیاهو کمک کند تا به وعده های خود عمل کند و بیش از 1 را بازگرداند.۵0000 شهرک نشین باید به شهرک هایی که از ترس موشک های حزب الله رها کرده اند کمک کنند. زیرا هر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان منجر به حمله موشکی حزب الله به فلسطین اشغالی و تغییرات اساسی در قوانین جنگ خواهد شد. نمونه اصلی این تغییرات، حمله به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و تشدید جنگ فرسایشی مقاومت اسلامی در شمال و گسترش دامنه آن به سمت جنوب و غرب فلسطین اشغالی خواهد بود..

عطوان یادآور شد: ایران همواره از محور مقاومت حمایت کرده و هرگز از حمایت از آن دست برنداشته است.

وی خاطرنشان کرد که آیت الله خامنه ای آنها اعلام کردند که ترور شخصیت های ارشد حزب الله نمی تواند آن را به زانو درآورد. حزب الله قدرت سازمانی و نیروی انسانی عظیمی دارد و چنین حملاتی هرگز نمی تواند آن را به زانو درآورد. وی در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت مقاومت فلسطین و لبنان پیروز هستند.

عطوان در پایان مقاله خود نوشت: ما هم موافقیم سید حسن نصرالله ما اعلام می کنیم که حمله زمینی به لبنان که اسرائیل در حال تدارک آن است، هدیه ای به مقاومت اسلامی خواهد بود و همانطور که دو حمله زمینی قبلی این رژیم در سال های 1982 و 2006 شکست خورد، این بار نیز این رژیم به طرز تحقیرآمیزی شکست خواهد خورد. تسلیم با روحیه مبارزان لبنان، فلسطین، یمن، عراق و سوریه نیست.. پس از شکست در غزه، نتانیاهو این بار با حمله به لبنان با شکست بزرگتری روبرو خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.