افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اگر واردات خودروهای نو و کارکرده به درستی انجام شود، قیمت ها مناسب خواهد بود

  • کد خبر : 29891
اگر واردات خودروهای نو و کارکرده به درستی انجام شود، قیمت ها مناسب خواهد بود

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، الهویردی دهقانی درباره تولید خودروهای اقتصادی گفت: خودروهای اقتصادی در دنیا جدا از داشتن آپشن های مناسب و استانداردهای روز، ارزان هستند و اکثر مردم می توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از آپشن ها و استانداردهای خودروهای اقتصادی وجود ندارند، اما قیمت آنها به میزان قابل […]

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، الهویردی دهقانی درباره تولید خودروهای اقتصادی گفت: خودروهای اقتصادی در دنیا جدا از داشتن آپشن های مناسب و استانداردهای روز، ارزان هستند و اکثر مردم می توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از آپشن ها و استانداردهای خودروهای اقتصادی وجود ندارند، اما قیمت آنها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

نماینده مردم ورزقان در شورای اسلامی ادامه داد: خودروهایی که در کشور تولید می شوند دارای آپشن خودروهای ارزان قیمت در کشورهای دیگر هستند و حتی در برخی موارد خودروهای ملی برخی از ویژگی های خود را ندارند اما متاسفانه خودروهای خود را افزایش دادند. قیمت. و بنابراین افراد اصلی توانایی پرداخت آن را ندارند.

وی تاکید کرد: خودروی ملی از نظر فنی همانند خودروهای اقتصادی کشورهای دیگر است و آپشن های بیشتری ندارد، اما با قیمت بالاتر فروخته می شود، بهبود کیفیت و کاهش هزینه های عمومی، زمینه ساز صرفه جویی است. از قیمت خودرو

عضورئیس کمیسیون معادن و صنایع مجلس اضافه کرد: انحصار موجود باعث افزایش قیمت خودرو در کشور شده است اما اگر واردات خودروهای نو و کارکرده به درستی انجام می شد قطعا این مشکل برطرف می شد و قیمت ها نیز کاهش می یافت. منطقی است زیرا خودروسازان باید با خودروهای وارداتی رقابت کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.