افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اگر از انتخابات غفلت کنیم به کشور و امنیت آن آسیب می زنیم.

  • کد خبر : 304549
اگر از انتخابات غفلت کنیم به کشور و امنیت آن آسیب می زنیم.

آفتاب نیوز: حجت الاسلام غلامحسین محسنی آژه ای و مسئولان ارشد دستگاه قضایی امروز پنجشنبه 10 خردادماه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بزرگ تجدید میثاق کردند. بنیانگذار انقلاب اسلامی. رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) گفت: در […]

آفتاب نیوز:

حجت الاسلام غلامحسین محسنی آژه ای و مسئولان ارشد دستگاه قضایی امروز پنجشنبه 10 خردادماه به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بزرگ تجدید میثاق کردند. بنیانگذار انقلاب اسلامی.

رئیس قوه قضاییه در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) گفت: در عصر کنونی امام (ره) چراغی در این جاهلیت مدرن بود، این چراغ هدایت در عصری ظهور کرد که اندیشکده های استکباری دنیا سعی کردند معنویت و اسلام را کمرنگ کنند.

وی افزود: وقتی به سخنان امام عمل کردیم و سخنان ایشان را رعایت کردیم، دو چیز اسلام و مردم از همه سخنان امام برجسته تر بود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امام افراد متقی را برترین قدرت می دانستند، امام به این افراد اعتماد کردند و انقلابی را آغاز کردند که تا امروز ادامه دارد.

حجت الاسلام محسنی آژی با بیان اینکه قدرت اصلی امام خمینی (ره) پس از ایمان به خدا و قاطعیت در رهبری در مقابل استکبار، مردم بودند، گفت: امام با مردم رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد. امام با ایمان و قدرت مردم در مقابل آمریکا ایستاد. امام با منیت ها برخورد کرد.

وی افزود: ائمه قبول نداشتند که در هیچ نهادی یک نفر ظلم شود و با این نظر بود که حکومت اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران نام گرفت.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: انشاالله با حضور پرشور و چشمگیر مردم و برگزاری انتخابات درست آینده بهتری را برای کشور رقم خواهیم زد. اگر از آن غفلت کنیم، به کشور و امنیت آن آسیب وارد می کنیم و مردم را جسور می کنیم. دشمن

حجت الاسلام محسنی آژه ای گفت: در مرحله اول باید زمینه این حضور پرمعنا را فراهم کنیم، با وحدت کلمه، همدلی و با این توانمندی های مهم خدادادی، قطعاً گام های بلندتری در این مسیر برداریم. پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم.

من شهادت می دهم که همکارانم در قوه قضائیه در راستای عدالت هستند.

وی گفت: شهادت می دهم همکاران ما در قوه قضائیه پاسخگوی تظلمات، اجرای عدالت و انجام وظایف هستند. همه تلاش می کنند تا ظلم نباشد و عدالت تحقق یابد و گسترش یابد.

حجت الاسلام محسنی آژه ای به همراه اعضای شورای عالی قضایی پس از حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، در آستانه سالروز شهادت شهید مظلوم. آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام امت (ره) در قطعه 72 بهشت ​​زهرا (س) بر سر مزار این شهدا حضور یافتند و برای شادی روح جان باختگان در خون شهدا حضور یافتند. انقلاب اسلامی، فاتحه ای قرائت کردند و از خداوند متعال برای ایشان مقام و منزلت عالی خواستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=304549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.