افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

انفجارهای پی در پی در عکا و خلیج حیفا

  • کد خبر : 380003
انفجارهای پی در پی در عکا و خلیج حیفا

بر اساس گزارش روز یکشنبه آیرین به گزارش المیادین، رسانه های صهیونیستی اعتراف کردند که صدای انفجارهای مداوم در منطقه عکا و اطراف آن شنیده می شود. علاوه بر این، به دنبال صدای انفجار، زنگ خطر در منطقه غرب جلیل، عکا و خلیج حیفا به صدا درآمد. از این نظر در حمله اخیر لبنان به […]

بر اساس گزارش روز یکشنبه آیرین به گزارش المیادین، رسانه های صهیونیستی اعتراف کردند که صدای انفجارهای مداوم در منطقه عکا و اطراف آن شنیده می شود.

علاوه بر این، به دنبال صدای انفجار، زنگ خطر در منطقه غرب جلیل، عکا و خلیج حیفا به صدا درآمد.

از این نظر در حمله اخیر لبنان به منطقه عکا 35 موشک و راکت مشاهده شده است.

همچنین رسانه های صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان در حملات یکشنبه شب به شمال فلسطین اشغالی به شهر «شطولا» در غرب الجلیل حمله کرد.

حزب الله لبنان مدعی شد که با آتش توپخانه به پایگاه نظامی السمقا در ارتفاعات کفر شعبه حمله کرده است.

در همین حال، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: صبح امروز (یکشنبه) مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و در دفاع از لبنان و ملت آن، محل استقرار نظامیان صهیونیستی دشمن به «المناره» در شهرک مورد حمله قرار گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن در دفاع از لبنان و در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیروت، شهر سعار را هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان صبح امروز در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه «اویک» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با چند فروند موشک «فادی 1» مورد حمله قرار داده است.

اطلاع رسانی کند آیرینارتش رژیم صهیونیستی بامداد روز دوشنبه 2 مهر حملات گسترده ای را علیه چندین منطقه در جنوب لبنان انجام داد، حملاتی که تا امروز ادامه دارد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب الله لبنان در برابر حملات علیه غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد. عملیات خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و در آخرین ساعت ده‌ها موشک به مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

حملات حزب الله باعث ترس و وحشت صهیونیست ها شده است. از این رو تمامی فعالیت های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل شده و از ساکنان خواسته شده به پناهگاه ها بروند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.