افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

انتشار صحبت های خصوصی امیر قلعه نویی در رختکن تیم ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 194705
انتشار صحبت های خصوصی امیر قلعه نویی در رختکن تیم ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 به برتری 2 بر یک مقابل ژاپن دست یافت که شاهد دو زمان متفاوت از شاگردان امیر قلعه نویی بودیم. تیم فوتبال ایران در 45 دقیقه ابتدایی یک گل از چش بادامی دریافت کرد اما در […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2023 به برتری 2 بر یک مقابل ژاپن دست یافت که شاهد دو زمان متفاوت از شاگردان امیر قلعه نویی بودیم.

تیم فوتبال ایران در 45 دقیقه ابتدایی یک گل از چش بادامی دریافت کرد اما در نیمه دوم موفق شد با دو گل بازگشتی شگفت انگیز داشته باشد تا سامورایی ها چمدان های خود را بسته و دوحه را ترک کنند.

تفاوت عملکرد بازیکنان در دو نیمه به موضوع بحث هواداران فوتبال تبدیل شده بود تا جایی که خبرنگاران در ورزشگاه شهر آموزش دوحه در مورد آن صحبت کردند.

خبرنگار مهر کسب گزارش داد قلعه نویی و دستیارانش در بین دو نیمه تنها به یکی دو نکته فنی به بازیکنان خود اشاره کردند و بقیه 15 دقیقه استراحت را به گفتگوهای روحی و روانی اختصاص دادند. او با اعتماد به توانایی بالای بازیکنانش نشانه های فنی برتری تاکتیکی تیم ایران بر ژاپن را برجسته کرد تا با جسارت بیشتری بازی را انجام دهند.

علاوه بر این قلعه نویی از آنها خواست که بدون استرس بازی کنند و اتفاقات غیرقابل پیش بینی در زمین مانند افتادن توپ و پاس های اشتباه را فراموش کنند و روی جریان بازی تمرکز کنند.

علاوه بر این، برخی از بازیکنان باتجربه با هم تیمی های خود صحبت کردند تا برای نیمه دوم روحیه خود را بازیابند. احسان حاج صفی کاپیتان اول این تیم که در این دیدار ترجیح داد روی نیمکت بنشیند، در ابتدای نیمه دوم با بازیکنان این تیم صحبت کرد و از هم تیمی هایش خواست تمرکز و فکر کنند.

این پیروزی شیرینی صعود به جمع چهار تیم پایانی جام ملت های آسیا 2023 را به ارمغان آورد تا این تیم روز چهارشنبه هفته جاری آماده بازی با قطر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.