افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

امروز برای من روز خوشی نبود.

  • کد خبر : 204443
امروز برای من روز خوشی نبود.

خوزه مورایس پس از باخت 3-1 تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: به طور معمول به همه سوالات پاسخ می دهم، اما امروز روز خوشحالی برای من نبود، بنابراین از شما سپاسگزارم که در مورد این بازی سوال پرسیدید. وی در خصوص انتقادات به خط دفاعی سپاهان تصریح کرد: اولین نقطه ضعفی که داشتیم در خط […]

خوزه مورایس پس از باخت 3-1 تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: به طور معمول به همه سوالات پاسخ می دهم، اما امروز روز خوشحالی برای من نبود، بنابراین از شما سپاسگزارم که در مورد این بازی سوال پرسیدید.

وی در خصوص انتقادات به خط دفاعی سپاهان تصریح کرد: اولین نقطه ضعفی که داشتیم در خط دفاعی بود که به ما کارت قرمز دادند وگرنه من ضعفی نمی بینم. البته گلی که خوردیم ربطی به خط دفاعی ندارد و به سازمان دفاعی تیم مربوط می شود. به گل دوم هم دقت کنید به طرز شگفت انگیزی زدیم: 9 بازیکن سپاهان در مقابل پنج بازیکن الهلال!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره تکل محمد دانشگر که منجر به اخراج او شد، گفت: این یک تصمیم لحظه ای است. برخی از ورودی ها کارت دارند و برخی دیگر کارت ندارند. تکل چندان قوی نبود اما کارت قرمز گرفت. بهانه ای شد تا داور کارت قرمز را نشان دهد. نمی خواهم بیشتر به این موضوع اشاره کنم.

مورایس در پاسخ به سوالی درباره از دست دادن سازماندهی تیمش در نیمه دوم گفت: مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم و باید حواسمان به این موضوع باشد. با یک بازیکن کمتر باید یک سری قابلیت ها را به چالش بکشیم. فشردگی را که شما نام نهادید را از دست دادیم. متاسفانه در برخی موارد ما تصمیم درستی نمی گیریم. در حالی که هیچ بازیکنی اخراج نشد، ما خیلی خوب کار کردیم. باید بدانید که با یک بازیکن کمتر مقابل بهترین تیم آسیا باید بجنگید. در کل به رفتار بازیکنانم افتخار می کنم. جزئیات باید اصلاح می شد و امروز در مورد یک نتیجه متفاوت صحبت می کردیم. ما خطاهای کوچکی داشتیم که به آن جزئیات می گویند.

وی ادامه داد: درباره جزئیاتی با بازیکنان صحبت می کنم. برخی از آنها تجربه کافی برای اشتباه نکردن در این نوع مسابقات را دارند، زیرا در مرحله حذفی هستیم. گل های خونه به خونه و خارج از خانه مثل قبل به حساب نمی آیند و می توانید ببینید که بازی چگونه تغییر می کند. بهترین بازیکن زمین مال ما بود، اما در دقایق پایانی داور بهترین بازیکن را عوض کرد و به کسی داد که گل سوم را زد، پس ببینید یک بازیکن چقدر در بازی تفاوت ایجاد کرد. شرم آور است، می توان گفت این کارت قرمز نبود که موقعیت های ما را کاهش داد، ما موقعیت های زیادی داشتیم که از دست دادیم، این باعث شد شانس ما کاهش یابد. کار هنوز تمام نشده است و شاید اگر بازی 2-1 یا 1-1 تمام می شد همه چیز فرق می کرد اما بازی 3-1 است و اوضاع فرق می کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شاید خستگی تیمش در این دیدار تاثیرگذار بوده است، گفت: نمی توانیم حدس بزنیم. ما یک بازیکن بین المللی داشتیم و چهار بازیکن دیگر روی نیمکت. در سمت مقابل دو مدافع میانی، دو مدافع کناری، یک مدافع کناری و غیره حضور داشتند. اگر ادامه بدهم باید بگویم 11 تیم ملی مقابل ما بازی کردند. نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم اما در صحنه تکل روی بازیکن ما نمی گویم که او کارت قرمز نداشت اما نرفت تا بازیکن را مصدوم کند. بازیکن الهلال مصدوم نشد و فقط فیلمش را زیاد کرد تا نشان دهد چه مشکلی دارد. همچنین نمی خواهم در مورد قدرت ها صحبت کنم زیرا هنوز معتقدم فوتبال عادلانه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.