افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

الزامات برگزاری انتخابات بزرگ باید ارائه شود.

  • کد خبر : 175307
الزامات برگزاری انتخابات بزرگ باید ارائه شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسیصبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به سخنان مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات، هرچند ایشان مشارکت مردم در انتخابات را امری حیاتی می دانستند، اما ضرورت این امر را ضروری دانستند. تمام وسایل دولت را برای تضمین مشارکت مردم در این […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسیصبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به سخنان مهم روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات، هرچند ایشان مشارکت مردم در انتخابات را امری حیاتی می دانستند، اما ضرورت این امر را ضروری دانستند. تمام وسایل دولت را برای تضمین مشارکت مردم در این انتخابات بسیج کنید.

بیشتر بخوانید:

RAISI: یک سیستم پرداخت عادلانه یکی از عناصر اساسی کشور / سیستم عامل های اصلاحات است که باعث فساد می شود

وی در خصوص انتخابات دو وظیفه مشخص را برای دولت برشمرد و افزود: ابتدا اعضای دولت و مسئولان دستگاه های اجرایی باید برای رفع مشکلات تلاش کنند و گره ها را در جامعه و مردم باز کنند و امید آفرینی کنند. و انگیزه مشارکت اجتماعی آنها و ثانیاً مسئولین افزایش یابد. هر یک از دستگاه های دولتی باید برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه مسئولیت خود برنامه ریزی کرده و شرایط برگزاری انتخابات بزرگ را فراهم کنند.

در این جلسه دستور قبلی رئیس جمهور مبنی بر تحت پوشش قرار دادن 10 هزار صنعتگر و راهنمای گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع، تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع رسیدگی شود. . فوری اجرا کنید

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به اقدامات دولت برای تسویه پاداش پایان خدمت گروهی از بازنشستگان از پرداخت ۶۵ درصد مطالبات بازنشستگان با رقمی معادل خبر داد. 22 هزار میلیارد تومان و افزود: 12 هزار میلیارد تومان دیگر. مابقی مطالبات تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

منظور همچنین با اشاره به توضیحات روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس درباره خدمات و اقدامات دولت مردمی در حوزه بهداشت و درمان، خدمات دولت مردمی در این زمینه را بی نظیر و بی نظیر توصیف کرد. اعلام کرد. : تاکنون بیش از 3.5 میلیارد دلار ارز 28 هزار و 500 تومبا و 295 میلیارد تومبه به صورت ریالی در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است و مجموع تخت‌های جدید بیمارستانی که تا پایان امسال تعلق می‌گیرد. به 7 هزار تخت می رسد و هزار خانه بهداشت جدید نیز به بهره برداری می رسد.

وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی در گزارشی از روند پیشرفت طرح ها و برنامه های اشتغالزایی در 3 فصل گذشته، تک رقمی شدن نرخ بیکاری در 24 استان کشور و افزایش فرصت های دائمی و دائمی را اعلام کرد. اشتغال و کاهش فرصت های اشتغال موقت و خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری فارغ التحصیلان و زنان همچنان بالاست، اما آمارها در این زمینه نیز کاهش یافته است.

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از اعزام 512 هزار شهید این بنیاد به سفر خبر داد و افزود: از این تعداد 17 هزار و 872 نفر به حج و زیارت اعزام شده اند. همچنین 1000 جانباز قطع نخاع با حق مراقبت و مددکاری به سفر اعزام شدند که از این تعداد 360 نفر مشهد را به عنوان مقصد خود انتخاب کردند.

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گزارشی از هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی به «مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگجو» ارائه کرد.

رئیسی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به مردم قم و محبت های مکرر ایشان به دولت و گزارش وزیر ورزش و جوانان از این موضوع صمیمانه قدردانی کرد. حمایت از رهبر عالی نسبت به دولت و گروه های مختلف ، از جمله ورزشکاران ، به ویژه قهرمانان.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.