افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

افشاگری امام جمعه مشهد درباره عاملان فساد در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 182551
افشاگری امام جمعه مشهد درباره عاملان فساد در دولت سیزدهم

افشاگری امام جمعه مشهد درباره عاملان فساد در دولت سیزدهم انتخاب: امام جمعه مشهد بیان کرد: همه می دانند و بارها گفته ایم که گرانی نتیجه سوء استفاده برخی عناصر مادی و سودجو است. سید احمد علم الهادی در خطبه سیاسی نماز جمعه گفت: همه می دانند و بارها گفته ایم که گرانی نتیجه سوء […]

افشاگری امام جمعه مشهد درباره عاملان فساد در دولت سیزدهم

انتخاب: امام جمعه مشهد بیان کرد: همه می دانند و بارها گفته ایم که گرانی نتیجه سوء استفاده برخی عناصر مادی و سودجو است.

سید احمد علم الهادی در خطبه سیاسی نماز جمعه گفت: همه می دانند و بارها گفته ایم که گرانی نتیجه سوء استفاده برخی عناصر مادی و سودجو است. امید ما این است که با آینده نگری و برنامه ریزی مسئولان این مشکل نیز مرتفع شود تا توطئه اقتصادی دشمن به طور کامل شکست بخورد.

فقیه استان خراسان رضوی با بیان اینکه اخیراً دشمن به حوزه امنیتی کشور حمله کرده است، خاطرنشان کرد: می‌دانند که نه مبنای حمله دارند و نه مبنای تحریم، زیرا این کشور متکی به مردم و متکی بر مردم است. . به همین دلیل بیگانگان روی دشمنی با مردم تمرکز کرده اند و در جریان این حمله یک بار به سمت اقتصاد رفتند که شکست خورد و حالا به امان رفته اند اما ثابت کرده اند که هنوز نیست. ما را بشناس آیا می خواهید به مردم صدمه بزنید؟ کدام مردم؟مردمی که بعد از 45 سال از انقلاب شجاع تر از روز اول انقلاب هستند؟

وی ادامه داد: در مسیر راهبرد امنیتی دشمن و در طوفان احساسات پاک و مقدس مردم انقلابی ما در کرمان، دشمن فاجعه آفرید و عزیزان انقلاب ما را به خاک و خون کشید. اما خوشبختانه هنوز اربعین شهید کرمان نیامده است، عناصر مجاهد، فعال و پرشور امنیتی و دفاعی ما پاسخ سختی به دشمن دادند و مراکز رشد و توسعه و ستادهای دشمن را در اقصی نقاط منطقه مورد حمله قرار دادند.

علم الهادی با تحلیل عملیات ضد تروریستی اخیر سپاه پاسداران و حمله موشکی به مراکز فرماندهی و کنترل نیروهای ضددولتی و ملت تصریح کرد: عملیات اخیر که در قالب یک موشک انجام شد. حمله به اقلیم کردستان و در دشت های پاکستان همان پاسخ تند بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن با جنایت کرمان مقابله خواهد کرد. آنچه اسرائیل داشت دو جریان بود که در اقلیم کردستان متمرکز بودند. یکی جریان جاسوسی بود که عملیات تروریستی بسیاری را علیه شخصیت های برجسته علمی و مردم ما رهبری کرد و جریان دیگر نبض اقتصادی اسرائیل بود که در کردستان عراق در حال وقوع است.

وی تاکید کرد: آنها نفت عراق را می دزدیدند و به اسرائیل می دادند، بنابراین در حالی که همه کشورهای اسلامی سعی در قطع رابطه با رژیم صهیونیستی دارند، جریان اقتصادی اسرائیل در اقلیم کردستان حفظ می شود و این رژیم غاصب به منابع نفتی مربوط می شود. و اقتصاد اینجا مرکز تجارت، اقتصاد و جاسوسی اسرائیل است و این پاسخ برای دشمن بسیار سخت بود.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه عظمت عملیاتی رزمندگان اسلام در عملیات موشکی اخیر به نمایش گذاشته شد، گفت: جایی که قدرت موشکی ما به منصه ظهور رسید، حمله غیورمردان سپاه پاسداران به ادلب سوریه بود. . در 1300 کیلومتری و در مرکز داعش آن را قرار داده و با خاک یکسان کردند تا این مرکز جنایتکار و شیطانی دشمن در مسیر هدایت و هدایت عملیات تروریستی، درهم کوبیده شود.

وی گفت: آنچه مهم بود عظمت عملیاتی رزمندگان اسلام بود که به موازات اشراف اطلاعاتی عزیزان ما در خارج از کشور به نمایش گذاشته شد. دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که هر گونه تحرکی علیه ملت ایران را رصد می کنند، حتی در اجتماعات دشمن در فاصله 1300 کیلومتری، چرا که حمله موشکی دقیقاً زمانی انجام شد که جلسه تخریب سران آن برگزار می شد و رزمندگان ما تظاهرات کردند. که در منطقه خاورمیانه هیچ معنایی خارج از اقتدار عملیاتی آنها وجود ندارد.

علم الهادی با تاکید بر اینکه عملیات موشکی اخیر نقض تمامیت ارضی کشور همسایه نبود، خاطرنشان کرد: باید دشمن خود را از بین ببریم و این عملیات نشان داد که دشمنی و دشمنی با این ملت در هر نقطه از کشور قابل پیگیری است. سیاره. و می توان آن را حذف کرد. برادران و خواهران، دشمن ما فقط یک زبان می فهمد. نه زبان احساس، نه انسانیت، نه استدلال و هیچ استدلال، فقط یک زبان و آن زبان قدرت و قدرت است. ما باید با این زبان با دشمن صحبت کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر دشمن باید با عوامل جنگ نیابتی آنها که در شرق و غرب ما تروریست هستند هم زبان باشیم. امروز ملت ما، دولت ما و دولت ما نه تنها در منطقه بلکه در هر جای دنیا در قدرتمندترین حالت خود هستند و با غیرت مردم ما هیچ چیز در این کشور آسیب پذیر نیست. نه اقتصاد، نه امنیت، نه اقتدار، نه اشراف و سلطه دیپلماتیک، نه روابط بین الملل و نه چیز دیگر. خدایا شکرت بابت این نعمت. در این نظام، مردم و رهبر فرزانه ما نعمتی برای این کشور هستند. این اقتدار نعمت دیگری است که همه آنها را سپاس می گوییم، لذا بنا به فرمایش «شَکَرَکُمْ فَضْلَکُمْ» زیاده بر این نعمت در صورت ظهور حضرت بقیة الله تعالی علیه. تمام بشریت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.