افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

افزایش 66 درصدی ظرفیت اقامتی استان بوشهر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 236747
افزایش 66 درصدی ظرفیت اقامتی استان بوشهر – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین در آیین افتتاح هتل دریادلان در مرکز استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر یکی از مقاصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است، اظهار داشت: این شهر به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایام نوروز است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به توانمندی های گردشگری […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین در آیین افتتاح هتل دریادلان در مرکز استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر یکی از مقاصد مهم گردشگری به ویژه در ایام نوروز است، اظهار داشت: این شهر به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایام نوروز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به توانمندی های گردشگری این استان اشاره کرد و تصریح کرد: بوشهر دارای قابلیت های مهمی برای گردشگری طبیعی، تاریخی، ساحلی و دریایی است که این قابلیت ها استان را به قطب گردشگری تبدیل کرده است. مزایای.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی توجه ویژه ای به توسعه زیرساخت های گردشگری و اقامتی دارد، گفت: در دو سال اخیر با تلاش دست اندرکاران ظرفیت اقامتی استان بوشهر 66 درصد افزایش یافته است.

باستین با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد انتظار در توسعه زیرساخت های گردشگری فاصله زیادی وجود دارد، تصریح کرد: امسال توجه ویژه ای به پرداخت تسهیلات لازم در حوزه گردشگری شد و در سال آینده در اولویت قرار گرفت. خواهد شد سه اولویت را به حوزه گردشگری و طرح های اقامتی در پرداخت این تسهیلات خواهد داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح مجتمع گردشگری دریادلان بوشهر گفت: این پروژه که با سرمایه گذاری 21 میلیارد تومانی بخش خصوصی انجام شد یکی از مکان های غیرقابل استفاده در دریای بوشهر بود. پایگاه و 20 سال راکد بود و با همکاری فرماندهی پایگاه دریایی بوشهر و مشارکت بخش خصوصی به یک مجموعه گردشگری در راستای تولیدات دولتی تبدیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=236747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.