افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

افتتاحیه همایش قلم نو نویسان با محوریت ایثار و شهادت در قزوین

  • کد خبر : 131228
افتتاحیه همایش قلم نو نویسان با محوریت ایثار و شهادت در قزوین

به گزارش رکنا از قزوین، مراسم افتتاحیه همایش قلم نوین با محوریت ایثار و شهادت با حضور زهرا شیرکوند رئیس اداره تالیف و نشر و کتابخانه های ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. فضل الله خدادادی، عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اکبر کشاورز زنجفی، مدیرعامل بنیاد قزوین […]

به گزارش رکنا از قزوین، مراسم افتتاحیه همایش قلم نوین با محوریت ایثار و شهادت با حضور زهرا شیرکوند رئیس اداره تالیف و نشر و کتابخانه های ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد. فضل الله خدادادی، عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، اکبر کشاورز زنجفی، مدیرعامل بنیاد قزوین و نویسندگانی از استان های تهران، قم، تهران، البرز، گیلان، همدان و قزوین در اتاق کنفرانس بازداشت شدند. موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی قزوین

در این مراسم فاطمه ناشنچی معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به حاضرین خوش آمد گفت.

در ادامه زهرا شیرکوند، رئیس اداره تالیف و انتشارات کتابخانه های ایثار و شهادت گفت: مصادف شدن همایش قلم نوین با هفته کتاب و کتابخوانی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم برگزاری این همایش ها منجر به خلق آثار ارزشمندی در حوزه ایثار و شهادت خواهد شد.

وی افزود: این همایش به همت مسئولین اداره حمایت و نظارت بر تولیدات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تلاش مدیر کل، معاون و کارکنان بنیاد استان قزوین برگزار شد و از آن تقدیر و تشکر می کنم. تمام تلاش شما

این مسئول با بیان اینکه همایش نویسندگان قلم نو در سراسر کشور و به همت 5 استان برگزار می شود، گفت: پس از برگزاری همایش های استانی، همایش ملی و چاپ آثار فاخر نویسندگان نیز برگزار می شود. .

شیرکوند انتقال تجربیات نویسندگان ارشد به نویسندگان جوان امروز را از مهمترین اهداف برگزاری همایش مذکور دانست و از تمامی نویسندگان جدید خواست تا از دوره های آموزشی این همایش بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم، فضل الله خدادادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به بیان مطالبی پیرامون ادبیات پایدار پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ساختار جدیدی با مضامین صبر، ایستادگی، ایثار، توکل، نماز، پیشبرد خط رهبری و تکریم مقام شهدا در ادبیات پایدار جدید شکل گرفته است، افزود: در این ساختار نویسندگان می توانند ارزشی خلق کنند. و کارهای شریف، آنها را ماندگار کن.

گفتنی است در این مراسم مسئولان از محسن نجفی نویسنده کتاب لبخند ماه (زندگی شهید مدافع حرم الیاس چگینی) تجلیل کردند.

پخش نماهنگ و شعرخوانی بهبودی شاعر قزوینی از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه همایش قلم نوین با محوریت ایثار و شهادت بود.

لیلا بیگدالی/قزوین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=131228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.