افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اعتزیری: گل محمدی بهترین گزینه پرسپولیس می ماند/مدیرعامل به اکثر خواسته های کادر فنی پاسخ نداد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 169925
اعتزیری: گل محمدی بهترین گزینه پرسپولیس می ماند/مدیرعامل به اکثر خواسته های کادر فنی پاسخ نداد – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر بهتر از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیست. سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره کسب مقام سومی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس از نظر مدیریتی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و بارزترین چیز وضعیت تیم است. . […]

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر بهتر از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیست.

سهراب عثیری در گفت وگو با میزان، درباره کسب مقام سومی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس از نظر مدیریتی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و بارزترین چیز وضعیت تیم است. . عدم همکاری مدیرعامل باشگاه با کادر فنی و یحیی گل محمدی بود. مدیرعامل اکثر خواسته های کادرفنی را برآورده نکرد و بازیکنان مورد نظر گل محمدی در پیش فصل جذب نشدند. در فصل نقل و انتقالات نه تنها تعداد زیادی از بازیکنان سرشناس به پرسپولیس نپیوستند، بلکه بیشتر بازیکنان تعیین کننده بازیکنان سال قبل بودند.

وی در خصوص مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: گل محمدی نیز از کمبود استخوان رنج می برد به طوری که در طول فصل چند بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان پیوستند. یاسین سلمانی، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، وحید امیری و امید عالیشاه نیز در مقاطع مختلف فصل دچار مصدومیت شدند و دستان گل محمدی نسبت به قبل محدودتر بود.

*گل محمدی با این شرایط و مشکلات فراوان نتایج خوبی کسب کرد.

این کارشناس فوتبال در خصوص عدم آمادگی 100 درصدی پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر افزود: تیمی که توانست سه قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام را کسب کند، آمادگی لازم برای حضور در زمین پیش فصل را نداشت. آموزش. همه این موارد بخشی از مشکلات تیم بود که تاثیرات منفی روی تیم داشت.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه گل محمدی کارنامه شایسته ای در پرسپولیس به جا گذاشت، ادامه داد: به نظر من گل محمدی با این شرایط و مشکلات فراوان نتایج خوبی کسب کرد و نمره قبولی را به او می دهم.

* گل محمدی جایگزینی در پرسپولیس ندارد

استقلالی در پاسخ به این سوال که چرا گل محمدی چند بار استعفا داد، گفت: درست است که گل محمدی در این 4 سال چندین بار استعفا داده و عده ای خوششان نیامده است، اما هر چقدر هم که از مشکلات پرسپولیس می گوید. حل نخواهد شد و برعکس هر روز مشکلات بیشتری به مشکلات اضافه می شود. در هیچ جای فوتبال ما حرفه ای نیست و بازیکنان مشکلات خود را به مربی می گویند و مربی مشکلات را به مدیریت منتقل می کند و در نهایت مدیریت نسبت به این مشکلات واکنشی نشان نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه گل محمدی همچنان بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس باقی مانده است، تاکید کرد که هیچکس بهتر از یحیی برای سرمربیگری پرسپولیس وجود ندارد. او در طول 4 سال خود جام های زیادی کسب کرده و فعلا جایگزینی ندارد.

* گل محمدی در بهترین قسمت فصل استعفا داد

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا گل محمدی در تعطیلات استعفا داد، ادامه داد: گل محمدی در بهترین قسمت فصل استعفا داد تا تیم وارد چالش مسابقات کور نشود. او می خواهد که باشگاه باز شود و ظرف 40 تا 45 روز یک مربی جدید برای پرسپولیس انتخاب کند.

نوتزیری با اشاره به اینکه قطعا استعفای گل محمدی پذیرفته نمی شود، گفت: گل محمدی در پرسپولیس می ماند و مدیریت باید به بهترین شکل ممکن به گل محمدی کمک کند. با این شرایط پرسپولیس نیم فصل دوم سختی را پیش رو دارد و برای کسب نتایج بهتر نسبت به نیم فصل اول نیاز به جذب بازیکنان خوب دارد.

* قرار نیست نسلی را به خاطر نتیجه در جام ملت ها بسوزانیم!

این بازیکن پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قهرمان جام ملت های آسیا می شود، گفت: ایران بازیکنان و لژیونرهای خوب زیادی دارد و امیدوارم در جام ملت های آسیا اتفاقات خوبی برای تیم کشورمان بیفتد. اگر تیمی می خواهد قهرمان شود باید از نظر سخت افزاری و لجستیکی در سطح بالایی باشد. ژاپن، عربستان، استرالیا، قطر، امارات و کره جنوبی در فیفادی با تیم های بزرگ جهان بازی می کنند اما تیم ملی کشورمان بازی های تدارکاتی مناسبی برای آمادگی ایده آل نداشت و امیدواریم با این شرایط به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

اعتزیری با اشاره به میانگین بالای سنی تیم فوتبال ایران در رقابت های جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی در تلاش است تا با استفاده از بازیکنان باتجربه این تیم بهترین نتیجه را در قطر کسب کند. مطمئنا بعد از این بازی ها تغییر نسل در تیم بزرگسالان رخ خواهد داد. اما قرار نیست به خاطر نتیجه جام ملت ها نسلی را بسوزانیم!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.