افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

اعتراض به رد صلاحیت حسن روحانی علیه دموکراسی است

  • کد خبر : 189348
اعتراض به رد صلاحیت حسن روحانی علیه دموکراسی است

کد خبر: 15562 ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۰۷:۳۰:۲۷ روزنامه جوان نوشت: رد صلاحیت آقای حسن روحانی واکنش هایی از جمله دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه وی که نقطه مقابل دموکراسی و نوعی شخصیت گرایی است را برانگیخته است و به نظر می رسد مدافعان متوجه این تناقضات نشده اند. گفتن فردا | روزنامه اصول گرایی جوان […]



کد خبر: 15562

۱۴۰۲/۱۱/۰۸ ۰۷:۳۰:۲۷






روزنامه جوان نوشت: رد صلاحیت آقای حسن روحانی واکنش هایی از جمله دفاع از دموکراسی و اشاره به سابقه وی که نقطه مقابل دموکراسی و نوعی شخصیت گرایی است را برانگیخته است و به نظر می رسد مدافعان متوجه این تناقضات نشده اند.

گفتن فردا | روزنامه اصول گرایی جوان اعتراض به رد صلاحیت حسن روحانی را ضد دموکراسی دانسته است!

به گزارش جوان، قسمت های مهم این مطلب را در ادامه می خوانید:

رد صلاحیت حسن روحانی واکنش هایی از جمله دفاع از دموکراسی و اشاره به تاریخ آن که نقطه مقابل دموکراسی و نوعی شخصیت گرایی است را در پی داشته است و به نظر می رسد مدافعان متوجه این تناقضات نشده اند.

عنوان «رئیس‌جمهور سابق» یا هر عنوان دیگری با پسوند «سابق» در دموکراسی ارزشی ندارد و اصطلاح آن توسط کسانی که کیش شخصیتی دارند و اهل سیاست هستند نیز نادرست است و این یک دروغ سیاسی در زبان است. ادبیات رسانه‌ها و فعالان سیاسی نیز گنجانده شده است. اما در دموکراسی واقعی، عنوان «سابق» نقض غرض و سوءتفاهم از دموکراسی است.

کسی که نه جمهوری اسلامی یک دموکراسی واقعی است، نه حضورش به عنوان کاندیدای هیچ انتخاباتی موجه است و نه اعتراضش به اینکه چرا فلان مقام سابق با آن همه مقامات امنیتی و مجریان رد صلاحیت شده است قابل درک است.

تلاش برخی از روسای جمهور سابق برای باقی ماندن در قدرت پس از دوره هشت ساله با جایگزینی افراد به سبک پوتین-مدووف یا جایگزینی جناح خود در قدرت، تفسیر نادرستی از دموکراسی و در واقع دشمن دموکراسی است! از دموکراسی!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.