افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اظهارات او بلاتکلیفی پرونده پرسپولیس و علیرز بیرانوند را چند برابر کرد

  • کد خبر : 333254
اظهارات او بلاتکلیفی پرونده پرسپولیس و علیرز بیرانوند را چند برابر کرد

صحبت های جدید جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین تکلیف وضعیت، ابهامات پرونده بیرانوند و پرسپولیس را بیش از پیش افزایش داد. آموزش: در حالی که در روزهای اخیر این سوال که چرا رای باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از بیرانوند از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشد، ذهن همه فوتبالدوستان را به خود مشغول کرده بود، اظهار […]

صحبت های جدید جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین تکلیف وضعیت، ابهامات پرونده بیرانوند و پرسپولیس را بیش از پیش افزایش داد.

آموزش:

در حالی که در روزهای اخیر این سوال که چرا رای باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از بیرانوند از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشد، ذهن همه فوتبالدوستان را به خود مشغول کرده بود، اظهار نظر تک تک اعضای کمیته تعیین وضعیت می تواند ابهامات را روشن کند. اما اظهارات جدید جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت، نه تنها پاسخی به سوالات نداد، بلکه ابهامات را در این مورد چند برابر کرد.

نورشرق در خصوص علت اعلام نشدن رای پرونده بیرانوند گفت: با توجه به اختلاف پرسپولیس و بیرانوند بر سر مسائل مالی و ادعای طرفین، بحث را به کارشناس مالی ارجاع داده و منتظر نظر شما هستیم.

این اظهارنظر در حالی از سوی نورشرق مطرح شده که موضوع اصلی پرونده بیرانوند فسخ غیرقانونی قرارداد وی بوده و مشخص نیست چرا پس از مراجعه رئیس کمیته تعیین وضعیت به کارشناس مالی، ادعای اعلام رای مطرح شده است. به هر حال این یک واقعیت است که موضوع اصلی و مهم این پرونده و شکایت باشگاه پرسپولیس اخراج غیرقانونی بیرانوند و اخراج این دروازه بان قبل از پایان مهلت مقرر است.

بنابراین درگیری پرسپولیس و تراکتور بر سر بیرانوند ادامه دارد. در شرایطی که این دو تیم روز پنجشنبه باید در دیدار حساسی به مصاف یکدیگر بروند، عجیب است که فدراسیون فوتبال نه تنها برخلاف وعده های قبلی خود، تصمیم این پرونده را تا شروع لیگ اعلام نکرده است. ، اما خبری از رای گیری در آستانه تقابل دو تیم نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.