افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اصول حاکم بر بازنگری آیین نامه ارتقاء هیات علمی تصویب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 191751
اصول حاکم بر بازنگری آیین نامه ارتقاء هیات علمی تصویب شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه بعد از ظهر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیس 7 مصوبه شوراهای تخصصی وابسته به شورا انجام، ارائه، بررسی و در نهایت تصویب شد که در شورای تعیین شده نیز به تصویب رسید. اساسنامه بنیاد ملی پویانمایی ایران، تنها ماده جشن بازار هنر (قرار […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه بعد از ظهر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیس 7 مصوبه شوراهای تخصصی وابسته به شورا انجام، ارائه، بررسی و در نهایت تصویب شد که در شورای تعیین شده نیز به تصویب رسید.

اساسنامه بنیاد ملی پویانمایی ایران، تنها ماده جشن بازار هنر (قرار گرفتن در معرض بیماری) ایران، نام 6 مناسبت جدید در پیوست متن و تقویم، تنها مقاله تاسیس موسسات مدیریت جمعی حقوق مالکیت ادبی و هنری، ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات علمی و فناوری بین‌الملل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه علم و فناوری بین‌المللی. همکاری فناورانه، اصلاح مواد اساسنامه نمایندگی در دانشگاه ها و آیین نامه مجوز تولید و نمایشگاه. در این جلسه نهایتاً فیلم به تصویب رسید و آیین‌نامه شورای ارزیابی صنایع دستی، هنرهای سنتی و میراث تمدنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما تصویب نهایی آن به جلسه بعدی شورا موکول شد.

در جلسه امروز نیز 10 اصل گنه آیین نامه بررسی اساسنامه ارتقای شرکا تخته ها علم دانشگاه ها و مراکز علمی مطرح و در نهایت به تصویب رسید که در جلسات متعدد شورای معین و شورای کارکنان علمی و فناوری مورد بررسی قرار گرفت. کلیات این مصوبه در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تصویب رسید.

انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس شورای هنری و انتخاب 4 عضو واقعی. هیئت مدیره متولیان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشانسمپاد) و انتخاب سای به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در این سازمان نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز شورا بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191751

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.