افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اصلانیان: پرسپولیس بدون مشکل بازی کرد/ مربیان دست از خرافات بردارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 377503
اصلانیان: پرسپولیس بدون مشکل بازی کرد/ مربیان دست از خرافات بردارند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در دربی بازی بهتری انجام داد و شایسته کسب 3 امتیاز بود. تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند. بازیکنان استقلال روحیه نداشتند امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار […]

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس در دربی بازی بهتری انجام داد و شایسته کسب 3 امتیاز بود.

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

بازیکنان استقلال روحیه نداشتند

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دربی 104 اظهار داشت: پرسپولیس در یکی دو بازی قبلی خود بازی زیبایی انجام داده بود و در این دیدار با چالش هایی که من داشتم در این چند هفته مقابل استقلال عملکرد خوبی داشت. مواجه شد. از نظر روحی و روانی بازیکنان این تیم شرایط خوبی نداشتند و مشخص بود که در شرایط سختی گرفتار شده اند.

کادرفنی استقلال آمد تا نباخت

وی ادامه داد: کادر فنی استقلال مصمم بود که این دربی را رها نکند و تفکرات جواد نکونام (مربی تیم استقلال) تا دقیقه 89 کارساز بود . در پایان بازی مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس بیشتر از رقیب خود پاس دارند و به رقیب خود فرصت ندادند.

بازیکنان پرسپولیس در محوطه استقلال ضعیف بودند

وی افزود: پرسپولیس تا رسیدن به محوطه استقلال عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و غیبت آرونوف نیز باعث شد تا این تیم نسبت به دیدارهای گذشته کمتر در منطقه درخشش خود را نشان دهد. پرسپولیسی هایی که در خط هافبک بازی می کردند بیشتر پاس های باز ارسال می کردند و متاسفانه شاهد پاس های عمقی پرسپولیسی ها نبودیم و دلیل آن هم این بود که بازیکنان استقلال خیلی فشرده بازی کردند.

تنها موقعیت استقلالی جلالی گل جلالی بود.

وی تصریح کرد: تنها موقعیت استقلال صحنه ای بود که با شروع نادرست الکسیس گندوز توپ به ابوالفضل جلالی رسید و ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد و عدم فرصت گلزنی استقلال نشان می دهد که پرسپولیس حق کسب 3 امتیاز را داشت. پرسپولیس در روزی به این برد رسید که استقلال اصلا خوب نبود و این 3 امتیاز کمک زیادی به پرسپولیس در ادامه فصل خواهد کرد.

رضاییان حتی یک فرصت هم خلق نکرد

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: رامین رضاییان در روزی که فکر می کنم نمره فنی خوبی نگرفت به پرسپولیس پنالتی داد و با توجه به عملکرد خوب این بازیکن در آخرین بازی های استقلال منتظر بودم ببینم او می دهد یا نه. او فرصتی برای استقلال داشت یا روی سانترهای او فرصت گلزنی برای استقلال وجود نداشت.

نکونام از کی روش به عنوان نمونه استفاده می کند

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: با توجه به اینکه جواد نکونام زمانی دستیار کی روش در تیم ملی فوتبال بود، از شیوه مربیگری او تقلید می کند اما یک نکته وجود دارد و آن اینکه کی روش ابتدا تیم حریف را آنالیز کرد و سپس از بازیکنان دفاع کرد. من این تحلیل را در کار نکونام نمی بینم و این نکات کوک است که باعث جدایی سرمربیان می شود.

وی ادامه داد: این برد را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم، در دربی با جسارت تیمی را به میدان فرستادند و فکر می کنم دوست نداشتند این دیدار با تساوی به پایان برسد.

مربیان نباید از خرافات پیروی کنند.

اصلانیان در پایان گفت: اگر بخواهیم از فوتبال امروز الگو بگیریم بهتر است به قول معروف با تمام توان تلاش کنیم. باید از جنبه های فنی و تاکتیکی و مثبت فوتبال امروز الگو بگیریم نه خرافات و… زمانی که یواخیم لو در تیم ملی آلمان بود می گفت وقتی تیم با برد زمین را ترک می کند من پیراهن را نمی شوم. تا بازی بعدی پوشیده بودم و وقتی تیم ببازد آن را می شوم. بهتر است تعدادی از مربیان در ایران خرافات را کنار بگذارند و…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.