افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اصلاح قیمت بیت کوین احتمالا به سطح FOMO می رسد

  • کد خبر : 379929
اصلاح قیمت بیت کوین احتمالا به سطح FOMO می رسد

تحلیلگران Sentiment، یک شرکت تحلیل ارز دیجیتال، نظرات خود را در مورد افزایش اخیر قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته اند. به گفته این شرکت تحلیلی، بیت کوین اخیرا به بالای 66000 دلار رسیده است که باعث ایجاد هیجان در میان معامله گران شده است. بحث احساسی این است که پمپ این هفته بیشتر در […]

تحلیلگران Sentiment، یک شرکت تحلیل ارز دیجیتال، نظرات خود را در مورد افزایش اخیر قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته اند.

به گفته این شرکت تحلیلی، بیت کوین اخیرا به بالای 66000 دلار رسیده است که باعث ایجاد هیجان در میان معامله گران شده است. بحث احساسی این است که پمپ این هفته بیشتر در آلتکوین ها احساس می شد، زیرا بسیاری از آنها پس از افزایش قیمت بیت کوین در سه هفته گذشته سود گرفتند.

امکان اصلاح قیمت بیت کوین

تحلیلگران این شرکت تحلیلی بر این باورند که قیمت بیت کوین به سطح FOMO رسیده است و ممکن است اصلاحی در راه باشد. Sentiment هشدار داد که صبر گاوها می تواند مورد آزمایش قرار گیرد زیرا احساسات عمومی در بازار ارزهای دیجیتال از سطح FOMO (طمع) برای بیت کوین فراتر رفته است. به گفته تحلیلگران، این معمولاً با نزدیک شدن به سقف های محلی همزمان است. به گزارش Sentiment، این سقف محلی می تواند امروز، این آخر هفته یا در در هفته های آینده بسته به رفتار نهنگ ها ظاهر شدن

تحلیلگران بر این باورند که با رسیدن قیمت بیت کوین به سطوح حریصانه، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً اصلاحاتی را تجربه خواهد کرد. آنها آستانه حدود 63000 دلار را برای سطح طمع نشان دادند. به گفته تحلیلگران، سطح 53000 دلار جامعه را در منطقه ترس قرار می دهد که می تواند بازگشت بازار و افزایش مجدد را نشان دهد.

آنها منطقه آنها بین 63000 تا 53000 دلار به عنوان منطقه بی طرف تعریف کردند و معتقدند بازار در این محدوده قرار دارد کمتر قابل پیش بینی رفتار می کند

ترس، حرص و طمع و مناطق خنثی در نمودار قیمت بیت کوین
مناطق ترس، طمع و خنثی در نمودار قیمت بیت کوین؛ منبع: مقدس

با این حال، تحلیلگران احساسات نیز ادعای جالبی دارند. آنها باور ندارند که بیت کوین پس از سقوط به منطقه 50000 لاری یا 60000 دلاری دوباره خریداری شود. آنها فکر می کنند تنها راه برای تحقق این امر این است که خود اقتصادهای جهان سیگنال های هشدار دهند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین تا حدودی از سقف 66000 دلاری خود عقب نشینی کرده است. بیت کوین در حال حاضر با قیمت 65692 دلار معامله می شود که نسبت به هفته گذشته 4.3 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، قیمت اتریوم 5.75 درصد افزایش یافت و پس از مدت ها در این هفته از بیت کوین پیشی گرفت.

احساسات در مورد اتریوم به هزینه این شبکه اشاره کرد که اخیراً افزایش یافته است، اگرچه این دستاوردها بر احساسات نسبت به ETH تأثیری نداشته است:

عدم حساسیت به این موضوع در بحث‌های اجتماعی عمدتاً بر این ایده استوار است که اگر هزینه‌ها به‌طور چشمگیری افزایش پیدا نکنند، بعید است در کوتاه‌مدت به مانع قابل‌توجهی برای قابلیت استفاده اتریوم تبدیل شوند.

شایان ذکر است که افزایش کارمزدها گاهی اوقات می تواند نشان دهنده نزدیک شدن بازار به اوج سوداگرانه باشد، زیرا کارمزدهای بالاتر اغلب همزمان با هجوم فعالیت شبکه ناشی از هیاهوی بازار است. با این حال، بعید است که این افزایش جزئی در هزینه ها باعث نگرانی شود. برعکس، بازتابنده فعالیت های سالم و در حال رشد در اکوسیستم اتریوم قرار دارد. به خصوص در DeFi و معاملات سوداگرانه در توکن های کوچکتر.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-29 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.