افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسیر 136 اسرائیلی در غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170764
اسیر 136 اسرائیلی در غزه – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرنگار در ادامه به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه اسرائیلی دیگر که اسامی آنها در لیست مفقودین قرار داشت در غزه اسیر شده اند. “دانیل هاگریوی اعلام کرد که به این ترتیب تعداد اسرای اسرائیلی در غزه به 136 نفر افزایش یافت. همزمان گردان […]

گزارش کردن خبرنگار در ادامه به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه اسرائیلی دیگر که اسامی آنها در لیست مفقودین قرار داشت در غزه اسیر شده اند.

“دانیل هاگریوی اعلام کرد که به این ترتیب تعداد اسرای اسرائیلی در غزه به 136 نفر افزایش یافت.

همزمان گردان ها قسام وی از نیروها و تجهیزات نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی در این محله خبر داد. سیب این کشور با راکت های کوتاه برد و گلوله های خمپاره به شهر غزه حمله کرده است. گردان های مجاهدین قسام گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیل در کنار یک خودروی زرهی در محله سیب در شهر غزه با آر پ آره آنها خاطرنشان کردند: در این عملیات نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد تعداد شهدای حملات امروز رژیم صهیونیستی به غزه به 39 نفر و خان ​​یونس به 30 نفر رسیده است.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه تعداد شهدا و مفقودین حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این نوار را به 29 هزار و 313 نفر رساند.

این اداره دولتی تاکید کرد که ۱۶۳۵۰ تن از این شهدا و مفقودین زن و کودک هستند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی تنها در 3 روز 6 جنایت و قتل علیه فلسطینی ها انجام داد. رافا منجر به شهادت 31 نفر شده است.

این سازمان فلسطینی تصریح کرد: ارتش اشغالگر 48 بار مهاجرت اجباری آوارگان را تکرار کرده و سپس به آنها حمله کرده و علیه آنها جنایت کرده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به انفعال جهان در مقابل جنایات صهیونیست ها تاکید کرد: نسل کشی دسته جمعی غیرنظامیان در نوار غزه. لاجنا برهنه بر پیشانی بشریت است.

این نهاد دولتی فلسطین در ادامه اعلام کرد: از جامعه جهانی می خواهیم که نسل کشی و کشتار دسته جمعی غیرنظامیان غزه توسط اشغالگران را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.