افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » کنایه شدید جواد نکونام به باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 171231
اسمارتک نیوز » کنایه شدید جواد نکونام به باشگاه پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام درباره اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل گفت: استقلال تیم بزرگی است و تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد، استقلال افتخارات زیادی در تاریخ خود دارد. دوبار قهرمان آسیا شدند چرا بازیکن بزرگی ندارن؟میبینی چه بازیکنانی در گذشته برای استقلال بازی کرده اند؟خیلی […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، جواد نکونام درباره اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان در تعطیلات نیم فصل گفت: استقلال تیم بزرگی است و تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد، استقلال افتخارات زیادی در تاریخ خود دارد. دوبار قهرمان آسیا شدند چرا بازیکن بزرگی ندارن؟میبینی چه بازیکنانی در گذشته برای استقلال بازی کرده اند؟خیلی از فوتبالیست ها از جمله خود من دوست داشتیم برای این باشگاه بازی کنم.الان هم باید همینطور باشد: حالا بازیکنان خوبی داریم اما این تیم باید تقویت شود.»

وی ادامه داد: بازیکنان من در نیم فصل خیلی ناراحت بودند و این به خاطر فشار بود، خیلی از بازیکنان می گفتند فرق ما با رقبایمان چیست، وقتی خرج می کنند و خرج می کنند چرا استقلال نتواند. انجام بده؟” من هم جوابی نداشتم. لیست تیم ها را ببینید. از جذب لژیونر نمی ترسند. ببینید چند تیم لژیونر مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را جذب کرده اند! استقلال هم باید همینطور باشد.”

سرمربی استقلال تهران همچنین تصریح کرد: دیدگاه باشگاه هم همین است: یک بازیکن بزرگ باید بیاید، اگر می خواهیم از مسابقات عقب نمانیم باید مثل آنها رفتار کنیم، یادم می آید زمانی که در استقلال بازی می کردم، اولین سه کاپیتان تیم ملی در استقلال حضور داشتند از لیستی که به باشگاه داده ام دو سه لژیونر می خواهم چون به آنها نیاز داریم در واقع استقلال به آنها نیاز دارد چه گواردیولا چه سیتی به جایی نمی رسد. بدون بازیکن. خود گواردیولا بارها گفته است که اگر موفق بوده به لطف بازیکنانش بوده است. این یک واقعیت است.”

وی افزود: رقبای ما هم دقیقا همین فکر را می کنند، دیگر نمی توانیم به نقل و انتقالات تیم های دیگر نگاه کنیم و نقش پسر خوب و قانونمند این فوتبال را بازی کنیم، تابستان گذشته هم گفتم که برای استقلال خوب نیست. از پشت ویترین خرید بازیکن توسط تیم های دیگر را ببینید: “ما باید تلاش خود را مضاعف کنیم و مانند تابستان و نیم فصل گذشته خودمان را تقویت کنیم.”

نکونام با یادآوری حضور خود در استقلال به عنوان بازیکن گفت: یادم می آید زمانی که برای اوساسونا بازی می کردم و استقلال به من پیشنهاد داد، خیلی ها در ایران مسخره می کردند و می گفتند فتح الله زاده با نام نکونام بازی می کند، اما او آنقدر اصرار کرد که به من پیشنهاد کرد. به ترکیه آمد و با من مذاکره کرد، وقتی دیدم استقلال با توجه به علاقه من به آبی پوشان اینقدر جدی است، تصمیم گرفتم با وجود پیشنهاد مالی بالای الغرافه به ایران بیایم و برای استقلال بازی کنم. فتوله زاده با من مذاکره کرد. به گونه ای که آنها مرا متقاعد کردند که به استگلال بیایم “.

وی همچنین بیان کرد: در همان زمان استقلال یک بازیکن از انگلیس خرید، ما بازیکنان بزرگی داریم، هواداران به یاد دارند که در سال 91 تا 92 کهکشان استقلال بسته شد و حتی موفق شد ستاره سوم را نیز به دست آورد، اما متأسفانه دلتنگ این بزرگ شدیم. فرصت.”

نکونام با اشاره به فعالیت آبی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت: حالا که در تابستان نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم، نیم فصل فرصت خوبی برای تقویت استقلال است که اولین گفت و گو در این باره با باشگاه استقلال داشتیم. مدیریت باشگاه باید زودتر مذاکرات برای جذب افراد مورد نیاز شروع شود خرید لژیونر را نباید رویا دانست زیرا می دانم لژیونرهای زیادی از صمیم قلب می خواهند به استقلال بیایند این هنر مدیران است که چگونه آنها را جذب کنند تا تقویت شوند. تیم و موفقیت استقلال».

وی پس از اشاره به اینکه لیست مازادی وجود ندارد، اظهار داشت: لیست مازاد؟ آیا بازیکنی را جذب کرده ایم که لیست مازاد داشته باشیم؟ فعلاً لیستم را داده ام و باشگاه باید مذاکره را آغاز کند، برای هر بازیکنی که جذب می شود ما داریم باید بازیکنی را از لیست حذف کنیم یعنی فعلا همینطور جلو می رویم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد فعلا اولین لیست کادر فنی را در اختیار باشگاه قرار داده ایم و لیست دوم را هم آماده کرده ایم تا اگر به دلایلی نتوانستیم بازیکنان را از لیست اول حذف کنیم، برنامه B داشته باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره بازیکنانی که از هیچ تلاشی دریغ نکردند، گفت: مسابقات نیم فصل اول سخت و طاقت فرسا بود، خیلی سخت بود، بازیکنانم همه چیز دادند و حمایت هواداران باورنکردنی بود. خوشحالم که نیم فصل خوبی را به پایان رساندم، می دانم که همه بازیکنان خسته شدند و این به خاطر فشار بود، چاره ای نداشتیم، با کمبودهای زیادی وارد لیگ شدیم و مجبور شدیم با چند بازیکن بازی کنیم. در پست‌های غیرتخصصی به خصوص در خط دفاعی ما با مشکلاتی مواجه بودیم و باید موقعیت‌هایمان را عوض می‌کردیم، اما خدا را شکر بازیکنان به خوبی کار خود را انجام دادند.

وی افزود: در نیمه اول دعوای بچه ها و حمایت هواداران کارساز بود و توانستیم 32 امتیاز کسب کنیم اما این یک هشدار جدی است که در نیمه دوم اژدها جلوی همه است. نقطه و کار 10 برابر سخت تر می شود “اگر بخواهیم ساده لوح یا بی خیال باشیم و از نتایج نیم فصل اول خوشحال باشیم، ضربه می خوریم.”

نکونام با بیان اینکه کار او و تیمش سخت تر شده است، اذعان داشت: ما با تلاش زیاد و مبارزه بی امان به مقام اول رسیدیم و این اتفاق بسیار مثبتی است، اما وظیفه همه ما و مردم را هم می کند. اعضای باشگاه سنگین تر. قهرمانی نیم فصل اعتماد به نفس یک تیم را افزایش می دهد، اما به معنای قهرمانی نیست که فصل را به پایان می رساند. قهرمانی در پایان فصل توسط تیمی به دست می آید که خریدهای زمستانی خوبی داشته باشد، قوی تر شود و قهرمان شود. انضباط مالی بهتر نسبت به سایر رقبا این پیشروی باید زنگ خطری برای ما استقلالی ها باشد تا در نیم فصل دوم باهوش تر و باهوش تر و قوی تر شروع کنیم.به طور کلی بهتر است به کاستی ها و رفع مشکلات فکر کنیم تا اینکه مشغول آن باشیم. باید از پیشکسوتان عزیزی که امسال حمایتم کردند هم تشکر کنم.» فکر می کنم آنها قدم به قدم با تیم آمدند و نقش مهمی در نتایج تیم داشتند.

هافبک سال های گذشته اوساسونا درباره برگزاری اردوی نیم فصل استقلال نیز اظهار داشت: اردوی ما ارتباط مستقیمی با جذب بازیکن دارد، اگر بتوانیم بازیکنان جدید جذب کنیم به اردو می رویم، اگر نه. ترجیح من این است که با پول سفر خود بازیکن بخریم. ما باید بازیکنان جدید را با بازیکنان فعلی جور کنیم. بیایید کار تاکتیکی خود را پیش ببریم. “اگر بازیکنی در خدمت نباشد، نیازی به اردو نداریم زیرا تیم هماهنگ است.”

نکونام خطاب به مدیران استقلال گفت: برای نیم فصل دوم چه کار کنیم؟ به هر حال باید شرایط مالی تیم را بهتر کنیم. می دانم که مدیریت استقلال برای حل مشکلات مالی تلاش زیادی می کند، اما برای گرفتن بازیکن، اینکه بتوانیم اردو برگزار کنیم، سال گذشته دستمزد بازیکنان را پرداخت کنیم و برای فصل جاری به آنها پرداخت کنیم، نیاز به منابع مالی داریم. به بازیکنان قول هایی دادیم و امیدواریم همه چیز خوب پیش برود. برخی از کارهای مربوط به تیم باید بهتر انجام شود، از جمله شکایت. همه از ما شاکی هستند، اما ما از کسی شکایت نداریم. استقلال باید مانند رقبای خود عمل کند.

وی اقدام برخی رقبا را “ظلم” خواند و گفت: کسر امتیاز… به هر حال اینطور شد. من در مورد آن صحبت کردم. ما نتوانستیم هیچ بازیکنی را در مهم ترین زمان نقل و انتقالات تابستانی بگیریم. در همان زمان هم گفتم که حاضرم بازیکن بگیرم و امتیازمان کم می شود چون می دانستم امتیاز برگردانده می شود و در نهایت تیم ها جریمه می شوند. متاسفم برای باشگاهی که بین 600 تا 500 میلیارد خرج کرد، 20 میلیارد جریمه که پولی برایش نیست. این کلاهی بود که روی سر استقلال گذاشتند اما الان می بینم به او ظلم می شود. از یک طرف خوشحال هستند که امتیازها برگشته و از طرف دیگر تلاش می کنند ظلم کنند. استقلال، هواداران، من و تیمم بیشترین آسیب را دیدیم. امیدوارم در نیم فصل دوم این کلاه روی سرمان نیفتد زیرا می دانیم رقبا برای ادامه مسابقات چه برنامه ای دارند. چند هفته پیش آنها مذاکره با چند بازیکن را آغاز کردند. حتی تیم هایی که پول زیادی دارند هم می خواهند بازیکنان جدید جذب کنند.»

نکونام ادامه داد: دیدید وقتی تیم به گل رسید، گفتم نوش، هر دو تیم! مثل روز معلوم بود که این اتفاق می افتد و من ناراحت نشدم و گفتم بیایید زندگی آنها را بنوشیم!نمیخواهم اینجا خیلی تاپیک باز کنم اما این وسط استقلال خول به میدان آمد. نباید بگذاریم زمستان به سرمان بیاید، باز هم از دوستی در برنامه ای شنیدم که اگر در نیم فصل قانون سقف بودجه و قرارداد رعایت نشود، نتیجه تیم متخلف 3- می شود. 0. این حرف ها فوتبال نیست و هیچکس را نمی ترساند اگر از حرف هایشان می ترسیدند سقف بودجه را در تابستان رد نمی کردند.خواهش من از همه مدیران باشگاه استقلال این است که نگذارند. خودشان گول این صحبت ها یا تهدیدها را بخورند و با تمام توان کارشان را انجام دهند که انشالله بتوانیم نقل و انتقالات زمستانی مناسبی داشته باشیم تا شرمنده هوادارانمان نشود.

سرمربی استقلال با اشاره به دربی اخیر و عواقب آن تصریح کرد: کمیته انضباطی همیشه تلاش می کند عدالت را رعایت کند و از آنها تشکر می کنیم، موردی که امیدوارم دوباره بررسی کنند مربوط به موضوع دربی و محرومیت است. هواداران ما هواداران ما نمی خواستند محروم شوند تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می داد که هواداران کدام تیم بطری را پرتاب کردند امیدوارم بازبینی انجام شود هوادار استقلال گناهی نکرده که محروم شود.

وی همچنین درباره جنایاتی که علیه خود در نظر گرفته شده است، گفت: من مخالفم، قبل از دربی در نشست خبری سازمان لیگ شرکت نکردم، بلکه در کمپ مرحوم ناصر حجازی از اهالی محترم رسانه پذیرایی کردیم. رفتیم. قبل از دربی به اهواز و اصفهان رفتیم.در حالی که حریفمان تهران بازی داشت.ما دیر آمدیم.اگر قرار باشد از اردوی حجازی به سازمان لیگ بروم و برگردم سه ساعت طول می کشد.پس هماهنگ کردیم و تصمیم گرفتیم که ما کنفرانس در کمپ باشد، چرا باید برای یک کنفرانس 100 میلیون جریمه شوم؟ این عدد کجا در قانون نوشته شده است؟

نکونام همچنین گفت: به خاطر اتفاقاتی که در پایان یکی از بازی ها رخ داد جریمه سنگینی دریافت کردم، این موضوع را چندین بار با باشگاه مطرح کردم، فکر می کنم باید با قوت بیشتری عمل کنیم، اعتراض زیادی به این موضوع ندارم. کمیته انضباطی و فکر می کنم باید با قدرت بیشتری از خود دفاع می کردیم، پرونده های قضایی تعیین کننده است، از باشگاه هم می خواهم که حق استقلال ضایع نشود، بعد از دربی پرسپولیس از نیمی از تیم ما شکایت کردند و ما باید می داشتیم. همین کارو کرد.شنیدم اخیرا شکایتی شده امیدوارم درست باشه.هرچند دیر شده اما باید این کارها انجام بشه.اینجا ما باید از حق استقلال دفاع کنیم.دیگران مخالف ما هستند و ما نباید باشیم دوستانه باهاشون.تازه نیم فصل رو پشت سر گذاشتیم.نیم فصل دوم کار سخت تر میشه.در مورد جنایاتم باید بگم که انتظار دفاع بهتری داشتم و حتما خودم اعتراض رو ادامه میدم. “

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=171231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.