افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » کم امتیازترین هفته لیگ!

  • کد خبر : 206464
اسمارتک نیوز » کم امتیازترین هفته لیگ!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، نیم فصل دوم لیگ یک فوتبال پس از 43 روز وقفه به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا با انجام 7 بازی و دیدار سپاهان مقابل آل به طور کامل پیگیری نشد. -هیلال در لیگ قهرمانان آسیا چیزی که بیش از همه به چشم آمد، تعداد […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، نیم فصل دوم لیگ یک فوتبال پس از 43 روز وقفه به دلیل حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا با انجام 7 بازی و دیدار سپاهان مقابل آل به طور کامل پیگیری نشد. -هیلال در لیگ قهرمانان آسیا چیزی که بیش از همه به چشم آمد، تعداد کم گل های زده شده در این رقابت ها بود. در دیدارهای این هفته که چهار تیم پیروز شدند و سه بازی با تساوی به پایان رسید، در هفت بازی تنها 6 گل به ثمر رسید که کمتر از میانگین یک گل در هر بازی بود تا شاهد کمترین امتیاز در هفته روز 23 باشیم. تا حالا. . البته همانطور که گفته شد سپاهان این هفته در لیگ برتر بازی نکرد تا گلزنان لیگ که شهریار مغانلو با 9 گل و رضا اسدی با 8 گل هستند به میدان بروند و شانس گلزنی داشته باشند. . اما گل نخوردن یکی از نقاط ضعف فوتبال باشگاهی ایران است که قطعا از زیبایی بازی ها می کاهد و باید دید روند گلزنی تیم ها در هفته های آینده چگونه پیش خواهد رفت!
یک تخته آلومینیومی مهم
دومین شکست پرسپولیس در این فصل با سوپرگل امیر نوری بازیکن آلومینیوم رقم خورد که یکی از زیباترین گل های فصل را به علیرضا بیرانوند زد. او حدود یک ربع پس از ورود به زمین، تنها چند متر جلوتر از مرکز زمین شوتی زد که بیرانوند نتوانست آن را مهار کند و اولین شکست پرسپولیس با سرمربی جدیدش، اسمار ویرا، را رقم زد. جالب اینجاست که از زمان حضور آلومینیوم در لیگ برتر، هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم موفق به شکست پرسپولیس نشده است.
کارنامه جالب شاگردان نکونام.
استقلال در این هفته با نتیجه یک بر صفر مقابل صنعت نفت به یک پیروزی دیگر دست یافت تا آبی ها با 35 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند. شاگردان جواد نکونام برای هشتمین بار در لیگ بیست و دوم در خانه به میدان رفتند و توانستند رکورد خیره کننده 100 درصدی بردهای خانگی را حفظ کنند. کسب بیش از 68 درصد از امتیازات فصل در بازی های خانگی بیش از هر زمان دیگری ارزش عملکرد درخشان آبی پوشان در بازی های خانگی را نشان می دهد. پرسپولیس رکورد 12 برد متوالی در لیگ برتر را دارد که بهترین رکورد بردهای متوالی در بازی های خانگی محسوب می شود و حالا استقلالی ها در صورت حفظ رکورد بردهای متوالی می توانند به رکورد رقیب سنتی خود حمله کنند. تک گل استقلال را مهدی مهدی پور با یک ضربه زیبا به ثمر رساند. او که در این فصل چهار پاس گل داد، این بار و برای اولین بار در این فصل به عنوان یک گلزن ظاهر شد. مقابل نفت پس از حذف در جام مقدماتی به استقلال هم شکست خورد تا سهراب بختیاری زاده دومین بازی بدون برد خود را با تیم آبادانی تجربه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.